14 Reacties

vor einem Monat

Ja!😍 Ik nu 27+5 en ik doe hetzelfde. Ook wanneer hij actief is leg ik een warme hand aan de ene kant tot ik een schopje krijg en vervolgens een warme hand aan de andere kant tot ik daar weer een schopje krijg. Zo leuk🥹

vor einem Monat

Jaa!! 😍 en je kan wiegen! Als ik dat doe en ik stop, dan krijg ik altijd een duwtje of een trapje.. 😂

vor einem Monat

In het donker kun je met een zaklamp op 1 kant van je buik schijnen. Hier reageert je kindje op.

vor einem Monat

Reactie op kiim92

Jaa!! 😍 en je kan wiegen! Als ik dat doe en ik stop, dan krijg ik altijd ...
Hoe wieg je dan? Staand en dan een soort van dansen ofzo?

vor einem Monat

Reactie op Pientje87

In het donker kun je met een zaklamp op 1 kant van je buik schijnen. Hier r ...
Oh dat klinkt leuk! Die ga ik proberen!

vor einem Monat

Hier duw ik ook altijd zachtjes terug of trommel ik met mijn vingers. Reageert de baby ook altijd op! En baby reageert heel erg op grote broer (2 jaar), als hij praat gaat de baby helemaal gezellig bewegen. En als de kleine dan trommelt of speelgoed op de buik legt, gaat de baby er ook direct heen ahah! Zo lief🤗 En dan heeft mijn man pech want als hij aan de beurt is, is de baby klaar en wilt slapen😂🫣

vor einem Monat

Reactie op ClaudiaMC

Hoe wieg je dan? Staand en dan een soort van dansen ofzo?
Nee, Je legt je handen aan beide kanten van je buik wanneer je op je rug ligt, dan ga je je baarmoeder voelen, en dan zachtjes heen en weer (of op en neer, hoe je het ziet) duwen.. 🤭.

vor einem Monat

Reactie op BabyboyL

Hier duw ik ook altijd zachtjes terug of trommel ik met mijn vingers. Reage ...
Ahhh wat superlief! Bij mij reageert ze juist heel erg op zijn hand! Hij dacht eerst omdat zijn hand vaak warm is, maar laatst was ie niet zo warm en reageerde ze alsnog meteen. Als ik mijn hand op m'n buik leg (probeer t op dezelfde manier te doen als m'n vriend zelfs) reageert ze niet of stopt ze zelfs met bewegen😅 @kiim92, dat wiegen ga ik ook proberen!

vor 25 Tagen

Ik vind dat ook wel leuk! Twijfel alleen met in de buik duwen of de baby dan terug schopt omdat hij het leuk vindt of omdat hij denkt hee ga weg uit mijn space :P dus ik doe het liever met gewoon mijn hand erop leggen en praten.

vor 25 Tagen

Reactie op kristab88

Ik vind dat ook wel leuk! Twijfel alleen met in de buik duwen of de baby da ...
Nou, vandaag groeiecho gehad dus ik dacht ik vraag ernaar. Volgens de verloskundige zit ze heel prettig in m'n buik en denkt ze niet dat ze trappelt omdat ze het vervelend vind. Ze adviseerde wel om de baby niet wakker te maken, daar krijg je later kennelijk spijt van😅 Het wiegen werkte best wel goed overigens! Was gisteravond te moe om de zaklamp te proberen, dus die probeer ik vanavond nog eens😬

vor 25 Tagen

Reactie op ClaudiaMC

Nou, vandaag groeiecho gehad dus ik dacht ik vraag ernaar. Volgens de verlo ...
Haha ja eh! Het wiegen is echt leuk en hoe de baby er op reageert. 😍 Ik zie het altijd als een “ons” momentje. Even tijd nemen om te connecten ofzo. 🤭

vor 24 Tagen

Haha, ik doe dat wel vaak als ik overdag rustig zit. In de avond niet, want ik wil haar dan niet stimuleren om mij wakker te houden 🤭

vor 24 Tagen

Reactie op mermaidmommy

Haha, ik doe dat wel vaak als ik overdag rustig zit. In de avond niet, want ...
Dat is hier al vergane glorie.. tussen 18 en 22 is hij heel rustig.. hier en daar een bescheiden schopje of duwtje.. maar daarna gaat hij los en lijkt het een bokswedstrijd of een king fu training 🥋 Met het wiegen probeer ik hem juist wat rustiger te krijgen 😂

vor 23 Tagen

Reactie op kiim92

Dat is hier al vergane glorie.. tussen 18 en 22 is hij heel rustig.. hier e ...
Herkenbaar 😅 ik hang nu vaak op de schommelstoel voor de babykamer 🤭 dan is ze ook lekker rustig. In de avond negeer ik haar in de hoop dat ze ook wil slapen, maar dat werkt niet helaas 😂