162 Reacties
vor 8 Monaten
Reactie op kristab88
Knap hoor! Het moment dat ik mijn laatste echt zware loop training deed (23 ...
Energie is zeker sneller op.. gisteren had ik 28k op de planning en zijn er “maar” 19 geworden. Moe, niet het tempo wat ik normaal liep en koud in de regen en de wind. Dus gauw naar huis onder een warme douche.
Volgende training zien we wel weer. Doel voor de marathon bijgesteld naar uitlopen ipv onder de 4u :)
vor 7 Monaten
Reactie op Ilfje
Hi Rachel! Ik ben ook zeer benieuwd.. die 30km vorige week ging goed. Giste ...
Ah, als je die 30 in de benen hebt, komt het vast goed! Inderdaad, tijd lekker los laten en gewoon genieten van die ervaring van de marathon. Verder vind ik het echt heel stoer van je dat je gewoon die marathon gaat lopen ook al ben je zwanger!
Luister goed naar je lichaam, dan komt het vast goed. Is het je eerste marathon?
Ik heb afgelopen oktober m’n eerste gelopen (Lissabon) en dat was zo’n magische ervaring!
Daarna hebben we m’n spiraaltje eruit gehaald om te proberen een baby’tje te maken 😊.
vor 7 Monaten
Ik ben zelf personal trainer en doe 7 dagen in de week aan krachttraining. Nu 8+1 weken zwanger en nog steeds aan het lesgeven/ zelf aan het sporten.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als je lichaam gewend is om zoveel krachttraining te doen dan kan je lichaam dat ook aan.
Mocht je meer willen weten mag je me altijd een berichtje doen. Ik begeleid ook zwangere vrouwen voor en na de zwangerschap 😘
vor 7 Monaten
Reactie op Kimb - 94
Ik was op een maandag naar een groepsles geweest, xcore... fanatiek meegeda ...
Hey! Xcore voelde bij mij toevallig ook minder fijn na afloop(ook buikpijn). Maar bij de andere groepslessen had ik geen last, dus ik dacht zelf dat het misschien aan de specifieke les lag...
vor 7 Monaten
Reactie op Verliefdemama
Ah, als je die 30 in de benen hebt, komt het vast goed! Inderdaad, tijd lek ...
Yes het is mijn eerste marathon. Heel benieuwd naar de ervaring. 14 april dan kan ik een update sturen hoe het is geweest haha! Wat een super toffe locatie waar jij jouw eerste hebt gelopen!😍
vor 7 Monaten
Reactie op Ilfje
Yes het is mijn eerste marathon. Heel benieuwd naar de ervaring. 14 april d ...
Ja leuk! Ik ben super benieuwd. Lissabon was echt prachtig 😊 heb helemaal kunnen doen wat ik wilde, al was het echt heel warm (op z’n warmst 39 graden!). Gelukkig startten we toen om 07:00 uur en was ik net na half elf toen al binnen 😊😊
Hoe ver ben jij nu in je zwangerschap? Ik 6w2d, vooralsnog uitgerekend op 21 november.
vor 7 Monaten
Ik loop veel hard. Bij de vorige zwangerschap direct gestopt, maar alsnog geëindigd in een miskraam, dus dat zegt niks. Ga dit keer gewoon door zo lang het kan.
vor 7 Monaten
Hi Cher! Ik doe zelf aan EK/WK hiphop dansen niveau. Ik heb het al met mijn verloskundige en trainer besproken. Ik kreeg groen licht om dit seizoen af te maken van mijn verloskundige, en mijn trainer houdt er natuurlijk rekening mee. Maar het beste is ook om naar je eigen lichaam te luisteren, je weet zelf echt wel wanneer je te moe bent om veder te gaan en wanneer je nog kan. Vooral een tip neem 1,5 liter fles water mee en wat eten zodat je iets kan eten wanneer je werkt dat je licht in je hoofd wordt.
vor 7 Monaten
Reactie op Ilfje
Wauw mooie tijd gelopen dan! Ik zit nu op 6+5 en zelf uitgerekende datum is ...
Ah wat grappig zeg! Echt heel dicht op elkaar.
Ik heb deze week wel iets minder gelopen hoor. Ben echt zo moe steeds. Donderdag ben ik naar de baan gegaan, maar dat was behoorlijk zwaar. M’n trainster wil ik in vertrouwen nemen en het vertellen, maar vind het ook spannend zonder de eerste echo 😅.
vor 7 Monaten
Reactie op Verliefdemama
Ah wat grappig zeg! Echt heel dicht op elkaar.
Ik heb deze week wel iets m ...
Ik heb dat wel gedaan, ik wil toch dat mocht er iets gebeuren tijdens de training dat de trainer weet dat ik zwanger ben, dan grijp je hopelijk toch net anders of sneller in..
vor 7 Monaten
Reactie op kristab88
Ik heb dat wel gedaan, ik wil toch dat mocht er iets gebeuren tijdens de tr ...
Ja dat is waar. Ga het haar deze week toch maar vertellen 😊
vor 7 Monaten
Ik denk dat ik deze vraag hier wel kan stellen.
Ik doe aan waterpolo en thuis sporten via een filmpje via YouTube.
Van waterpolo ga ik zwemmen maken dat kan ik de hele zwangerschap doen. Maar graag doe ik ook sporten via een filmpje om toch lekker te bewegen. Heeft iemand een leuk filmpje die je ook tijdens je zwangerschap kan doen. Of ander leuk idee?
Ik merk dat sporten mij ontspant.
Liefs
vor 7 Monaten
Reactie op An207b
Zou je hem nog een keer willen delen ik kreeg alleen reclame! Mega bedankt ...
https://youtu.be/qkBc37aBD38?si=cZreeq1GhSUdaooh
Nog een poging, werkt het zo? Anders is het een video van 'pregnancy and postpartum tv' en hij heet 20 minute pregnancy workout with dumbells
vor 7 Monaten
Bij mij gaat het sporten de laatste week trouwens echt weer veel lekkerder! Ik ben nog wel steeds snel buiten adem als ik bijvoorbeeld tijdens het warmlopen met iemand klets, maar ik merk dat dat nu los staat van mijn conditie, die is er gewoon nog. Dus vandaag een heerlijke baantraining gedaan. Ik ga niet echt lopen pushen, maar toch wel fijn dat dit weer even lekker gaat ipv alleen maar rustige korte rondjes.