162 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op kristab88

Vandaag 11km gelopen het deze: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zw ...
Bedankt voor deze tip!!! 😍🤩😍🤩 Ik heb hem gisteravond binnen gekregen en ben vanochtend gelijk een rondje gegaan. Wat een verschil! Ik had (zonder het door te hebben) een tempo van 20seconden/km sneller omdat ik geen last van bandenpijn had 😊 Normaal moet ik langzamer lopen om het comfortabel te houden, dit helpt dus enorm bij mij. Liep alsnog 5km, maar dit verlengt wellicht mijn mogelijkheid om nog prettig een rondje te rennen. Dank!!

5 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Bedankt voor deze tip!!! 😍🤩😍🤩 Ik heb hem gisteravond binnen gekregen en ...
Ik had hem vandaag ook weer om! Heb alleen het idee dat het bij mij niet zoveel scheelt, de buik is (nog) niet de beperkende factor voor mijn gevoel maar meer dat mijn rug/ bekken in een andere houding staan waardoor mijn bilspieren niet echt kracht kunnen zetten en sneller verkrampen. Maar goed, geen echte pijntjes of zo dus we gaan gewoon rustig door! Ik had bedacht dat ik in het 3e trimester zo'n start2run schema in omgekeerde volgorde kan doen :D dus beginnen met 5km en op het laatst alleen nog 5x 1 minuut of zo.

5 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik had hem vandaag ook weer om! Heb alleen het idee dat het bij mij niet zo ...
Haha precies dat had ik ook bedacht 😂 Vandaag voor het eerst baantjes wezen trekken in het zwembad. Dat was erg leuk, en na 45 min. Had ik het gevoel dat ik wel echt ff lekker had gesport 😊

4 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Nou het is de chouffe trail. Ook 800 hoogtemeters. Ik ga dat wel proberen. ...
Veel succes dit weekend! Ben benieuwd naar je verhalen!

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Veel succes dit weekend! Ben benieuwd naar je verhalen!
Ik heb er 5 uur over gedaan. Alle stukken omhoog gewandeld 🙏 dit was wel m’n laatste lange race.

4 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Ik heb er 5 uur over gedaan. Alle stukken omhoog gewandeld 🙏 dit was wel m ...
Mega respect!!

4 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Ik heb er 5 uur over gedaan. Alle stukken omhoog gewandeld 🙏 dit was wel m ...
WoW respect! Hoe voel je je?

4 maanden geleden

Nou vannacht heerlijk geslapen. Heb wel iets spierpijn in mijn kuiten. Maar bovenal voel ik mij goed. Vandaag doe ik uiteraard niks 🙏😃

4 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Nou vannacht heerlijk geslapen. Heb wel iets spierpijn in mijn kuiten. Maar ...
Wat goed!! Fijn dat je er zo mooi door bent gekomen 😊 Hier is langer dan 5km helaas echt niet meer mogelijk. Focus nu op behouden van wat wel kan en lekker zwemmen om toch intensiever te kunnen sporten zonder lichamelijke kwaaltjes

4 maanden geleden

Ik ben net even gaan boulderen, dat is geen succes met 22w :P misschien wel als je het meerdere keren per week blijft doen, maar nu had ik zowel de kracht niet, als dat je evenwicht is veranderd, als dat je gewoon niet zoveel durft.. dus ik ben maar verstandig gestopt na 2,5 route..

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ik ben net even gaan boulderen, dat is geen succes met 22w :P misschien w ...
Herkenbaar hoor. Ik kan bijv opeens geen strict pull ups meer (al een paar weken niet). Kracht lijkt wel verdwenen 🥹

4 maanden geleden

Ook in week 24 de 10km gered, deze keer zonder wandelpaden, ging erg lekker! 'S ochtends om 7 uur gegaan zodat het nog niet zo warm was. Daarnaast probeer ik trouw 2-3x per week de Sterkher workouts te doen, heb het gevoel dat dat wel echt goed is voor je lichaam en tegen kwaaltjes..

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ook in week 24 de 10km gered, deze keer zonder wandelpaden, ging erg lekker ...
Topper 🙏

4 maanden geleden

Reactie op kristab88

Ook in week 24 de 10km gered, deze keer zonder wandelpaden, ging erg lekker ...
WoW! Ik kom echt niet meer verder dan de 5 ivm druk op m’n bekken. Chapeau hoor!

3 maanden geleden

Hoe is het met de sporters onder ons ?

3 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Goed 😃! Groepslessen (pump, attack, bootcamp en pilates) en zwemmen gaan nogsteeds met 26.3 weken lekker. Neem wel wat meer opties (op m’n buik liggen bij Pilates is niet meer zo fijn) maar zo’n 5-7 uur sporten per week lukt nogsteeds (kom van de 10 groepslessen per week 🫣). En bij jou?

3 maanden geleden

Hier gaat het ook goed! Ik denk wel dat hardlopen deze week even op wat lager pitje gaat vanwege de warmte, maar heb wat aanpassingen gedaan aan mijn racefiets waardoor deze weer comfortabel zit. En vorige week voor het eerst naar mom in balance geweest, was iets meer cardio en minder kracht dan k gehoopt had, maar toch wel lekker zo'n lesje met een groep in de buitenlucht!

3 maanden geleden

Hier ook goed! Ik ren nog lekker 2-3 keer per week ongeveer vijf kilometer met twee wandelpauzes. Zo blijft het comfortabel bij mijn bekken. Daarnaast zwem ik nu twee keer per week 45 min. Vind baantjes trekken heerlijk! Op deze manier blijft het sporten voor mij haalbaar en leuk, al is het dan minder intensief dan voorheen. Leuk om te lezen hoe het sporten bij anderen gaat 😊

3 maanden geleden

Reactie op Hannah112024

Redelijk goed! Momenteel ga ik nog 3x per week naar de sportschool voor wat cardio op de loopband en een routine aan lichaamsgewicht krachtoefeningen met afsluitend wat mobiliteitsoefeningen voor de bekkenbodem. Ik merk door het sporten dat de bekkenklachten onder controle blijven, dus ik probeer dit zo lang mogelijk vol te houden 😊

3 maanden geleden

Hier op een lager pitje! Ben gestopt met crossfit. Elke keer hoofdpijn erna, of zat weer na 15-20 minuten op de grond met sterretjes. De lol is er een beetje vanaf. Ook lage bloeddruk gemeten. Ik Padel nog af en toe. En na de zomervakantie starten ook weer elke week de lessen. Omdat ik wel wil blijven bewegen vandaag iets nieuws geprobeerd.. zwangerschapszwemmen. Vooral heel gezellig gehad met de andere meiden. Maar heel intensief is het niet. Wel lekker even weer een keer wat gedaan.