Ik heb laatst die Nike One (zenvy en dry fit) bikershorts besteld toen ze in de aanbieding waren. Superfijn zacht materiaal, zakken en support zonder te strak te drukken op je buik.
De gewone Nike one legging vond ik zelf geen fijne stof, stugger en minder zacht en strakker om de benen. Dus als je een lange legging zoekt zou ik een van die 7/8 kiezen, die zijn van het zachtere spul (nu €55 of €110 bij Nike zelf zonder aanbieding)
Ik heb in mijn vorige zwangerschap deze van Nike gekocht en draag hem nu weer. Zit heerlijk en schijnt niet door!
https://m.aboutyou.nl/p/nike/sportbroek-8211394?utm_medium=referral&utm_source=onsite_sharing&utm_campaign=product
Ik heb altijd de sportkleding van Stronger dus heb daarvan nu ook 2 zwangerschaps-sportleggings besteld. Ze zitten super fijn, strak aan de benen en super hoog/losser tot aan de bh-band.
Lululemon!! Groeit mee met de zwangerschap en kan je daarna ook gewoon weer dragen. Is wel duur, maar zeker waard. Kijk wel even specifiek naar de fitness leggings en die je tijdens de gehele zwangerschap aan kan.
Super ik twijfelde al om die van Stronger te halen. Vallen ze op maat? Ik h ...
Ja ze vallen goed op maat. De signature is (op de benen) echt een stevige dikke stof en lekker strak, beetje corrigerend gevoel. Op de buik losser. Ik heb ook de rib seamless besteld en die is een stukje losser en 'zachter', meer zoals een yogabroek. Die valt wat groter.
Ik heb een sportlegging van MyProtein. Dikke stof en fijn buikstuk wat lekker hoog komt, tot bij de rand van je bh. Zag op de website dat ze nu ook op sommige artikelen 30 procent korting hebben!