21 Reacties
13 dagen geleden
wij gebruiken al vanaf dag 1 pampers premium protect, tot nu toe (🤞) nog geen lekkage gehad, en toch wel echt heeeeuule volle spuitluiers 😬
13 dagen geleden
Wij hadden eerst de Woezel en Pip luiers, maar lekte continu door. Nu hebben we Pampers Premium Protect en lekt nog maar zelden door!
12 dagen geleden
Reactie op L0123
Als je er voor open staat: wasbare luiers. Wij zijn super tevreden met een ...
Wij hebben ook zo’n pakket besteld! Maar we merken dat we toch het een beetje zielig vinden dat de luiers zo groot zijn. zijn beentjes beginnen pas bij de knie met wasbare luiers, en het lijkt wel of zijn bewegingsvrijheid wordt beperkt hierdoor. Hoe ervaren jullie dat?
12 dagen geleden
Reactie op Verliefdemama
Wij hebben ook zo’n pakket besteld! Maar we merken dat we toch het een beet ...
Welk pakket heb je? Die van ons passen goed omdat het een newborn maatje is, voor 2,5 tot 6 kg volgens mij! Onesize vinden wij nu ook nog veel te groot dus we stappen pas over als newborn te klein wordt :)
12 dagen geleden
Reactie op L0123
Welk pakket heb je? Die van ons passen goed omdat het een newborn maatje is ...
We hebben meegroeiluiers én luiers in maat 1. Voor nu hebben we een huurpakket met allerlei verschillende merken en systemen. Ik vind het best fijn werken, maar dit houd mij (en mijn partner!) nu wel wat tegen.
12 dagen geleden
Reactie op FräuleinV
Ik heb bij Kruidvat luiers dat het aan de zijkant eruit komt. 😓
Ja hier ook! Bij normale poep gaat het goed maar als t heel veel is zit alles onder 😂
8 dagen geleden
Reactie op L0123
Zit er ook huda newborn bij? Wij hebben een pakket met alleen deze, past to ...
Zit er niet bij! Maar langzaam worden we er handiger in. Die van little lamb bevallen toch best goed 😊
7 dagen geleden
Bijkomende vraag: ik merk dat de spuitluiers sneller doorlekken als ik maat 50 body aan trek, omdat het misschien wat klein wordt. Zou ik dan ook naar luier maat 2 kunnen gaan? Als er wat meer ruimte in de “poep opvang gedeelte” zit- dan komt het er misschien minder snel uit? 😅
7 dagen geleden
Reactie op sjrona
Bijkomende vraag: ik merk dat de spuitluiers sneller doorlekken als ik maat ...
Gewoon maat maat 2 gaan, maar ook een grotere body doen! Hoe strakker de body, hoe sneller de poep naar boven gaat omdat het tussen de benen niet past (daar zit die te strakke body).
7 dagen geleden
Reactie op Verliefdemama
Wij hebben ook zo’n pakket besteld! Maar we merken dat we toch het een beet ...
Ik had hierover geïnformeerd bij het consultatiebureau, maar die zeiden dat het geen probleem was. Liever de beentjes meer opzij dan teveel gestrekt.
Dat gezegd hebbende, wij trekken in ieder geval als we de deur uit gaan een wegwerpluier aan. Toch een beetje afwisselen kan geen kwaad.
7 dagen geleden
Nog nooit een spuitluier gehad met wasbare luiers. Als het dan lekt, buiten de wasbare(voorgevormde/vouw)luier dan komt het in het waterdichte overbroekje en zitten de kleren er nooit onder.
We maken de gratis wegwerpluiers op, in de avond/nacht of tussendoor. Maar we hebben daar met elke poepluier lekkage mee gehad. ;)