12 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op LauraHaa
Een slaapplek is handig om bij je ouders te hebben, een campingbedje bijvoo ...
Hier precies hetzelfde gedaan bij de eerst, terwijl ze niet vast oppassen!
Opa en oma hebben een campingbedje (en ondertussen ook een vast ledikant en 1 persoonsbed wegens meerdere kleinkinderen), een inklapbare eetstoel. Slabbertjes, bordjes, bekers en bestek. Ook billen en snoetenpoetsers hebben ze, net als baby paracetamol (en ondertussen nurofen voor babies/kinderen).Toen ie nog een baby was, gaven we zelf de flesvoeding, flesjes, luiers en schone setjes kleding mee.
Heb zelf op een gegeven moment wel een pak luiers neergelegd zelf.
5 maanden geleden
Reactie op BabyboyL
Hier precies hetzelfde gedaan bij de eerst, terwijl ze niet vast oppassen!
...
En een verschoon kussen misschien nog? ☺️
5 maanden geleden
Reactie op lisanvanhulten
En een verschoon kussen misschien nog? ☺️
Ook handig! Mijn ouders hebben zelf een verschoondoek die ze gebruiken op bed. Zodat ze niet zo'n ding hoeven op te bergen en alles gewoon in de was kunnen gooien/klein opbergen. Maar iets voor verschonen wel handig!
5 maanden geleden
Mijn ouders passen elke week 1 à 2 dagen op ons zoontje. Zij hebben quasi alles zelf in huis voor hem: ledikantje, verschoonkussen, pampers en doekjes, slabbetjes, borden en bestek, waterfles en papflessen, melkpoeder voor flesje als hij blijft slapen etc. Het enige wat wij meegeven is een slaapzak, de babyfoon en extra kleren zoals pyjama enzo. Speelgoed hebben zij ondertussen meer dan wij zelf. 😅 Vind het wel heel handig zo, zeker voor als hij eens onverwachts daarheen moet.
5 maanden geleden
Reactie op LauraHaa
Een slaapplek is handig om bij je ouders te hebben, een campingbedje bijvoo ...
Precies dat doen wij ook. En een flinke voorraad luiers en doekjes en in het begin ook flesjes.
5 maanden geleden
Reactie op Truusvdv123
Precies dat doen wij ook. En een flinke voorraad luiers en doekjes en in he ...
Ohh en ook een slabbetje, een slaapzak en zelfs een babyfoon en wat extra kleren/rompers. Dus bijna alles eigenlijk 🙊
5 maanden geleden
Mijn moeder heeft gelukkig echt alles, hoef nu alleen nog maar kleertjes, knuffel en speen mee te geven en in de babytijd was het dan nog fles+poeder.
Ze heeft een ledikantje, inklapbare box, inklapbare kinderstoel, maxicosi, autostoeltje, verschoonkussen, luiers, billendoekjes en een slaapzak. Speelgoed/boekjes heeft ze ook genoeg.
Vind het echt heerlijk, als onze zoon ergens anders heen gaat is het altijd een hele volksverhuizing 😆
5 maanden geleden
Mijn ouders hebben bij het 1e kleinkind een ledikant, box, kinderstoel, autostoel, buggy en speelgoed aangeschaft.
Ik geef in het 1e jaar alleen reserve kleding, speen, knuffel en voeding mee. Mijn moeder koopt zelfs luiers, billendoekjes en potjes.
En de maxicosi + wandelwagen totdat de kleine in hun buggy en autostoel kan.
5 maanden geleden
Reactie op LittleStar16
Mijn ouders hebben bij het 1e kleinkind een ledikant, box, kinderstoel, aut ...
Ze hebben ook een Aankleedkussen, kinder servies/bestek/drinkbekers etc en ik heb daar een flesje neergelegd. Mocht ze in de toekomst gaan slapen met een slaapzak, dan geef ik die ook gewoon steeds mee.