9 Reacties

21 dagen geleden

Ik volg, mijn libido is totaal weg. Vind het helemaal niet meer prettig op moment

21 dagen geleden

Op je zij gaan liggen, bovenste been optrekken, laat hem over je onderste been zitten en gaan met die banaan. Staand van achteren. Jij zittend op de keukentafel, hij staand er voor. Liggend op de bedrand, hij staand er voor. En als alles faalt.... orale sex is ook een ding 🤷‍♀️

21 dagen geleden

Grappig ik dacht eigenlijk meteen aan lepeltje-lepeltje omdat dat hier eigenlijk de enige chille nog is, maar zie dat het bij jou andersom is. Als je juist ‘s ochtends of ‘s avonds minder last hebt juist die momenten proberen te benutten! En misschien is in de douche fijn? Oh en als je bekken en vulva vooral beurs voelen tijdens/na, is extra glijmiddel misschien wel fijn? Helpt ook om de stroefheid van douchewater tegen te werken haha

21 dagen geleden

Ik volg… mij libido ligt in Alaska ergens te bevriezen denk ik. Seks voelt niet meer fijn.. het voelt alsof we er al 3u hebben opzitten.. heel beurs ofzo. Weet niet hoe ik het moet omschrijven. Er is maar 1 standje dat geen pijn doet en dat is als ik bovenop zit of staand in de douche beetje voorover gebogen… dus met standjes ga ik je geen tips kunnen geven. Ik voel mij enorm schuldig naar mijn man, ook al dringt hij niet aan of vraagt hij er niet naar.. na de laatste keer hebben het erover gehad en hij is super begripvol enz.. maar dat gevoel ligt bij mij. Dus nu is het vooral oraal voor hem. 😅

21 dagen geleden

Mijn libido is momenteel erg ver weg en de onderkant voelt sowieso al best beursig aan dus weinig sex hier. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik wel juist hoger libido in 3e trimester en deden we vaak 69 op de zij. Dan zat de dikke buik het minst id weg. En anders nog lepeltje lepeltje, maar daarvan geef jij juist aan dat dit niet prettig voor je voelt, dus verschilt erg per persoon denk ik

21 dagen geleden

Hier ook weinig sex door verschillende klachten, maar wat laatst nog best ok ging was man op de bank en vrouw, met haar rug naar hem toe, op hem zitten. Heb zelf ook veel last van pijn tijdens gemeenschap waardoor wij vrijwel van begin af aan het bijna niet meer doen helaas, maar met dit standje had ik nergens last van.

21 dagen geleden

Misschien allemaal standjes uittesten om te zien of eentje beter werkt? En als het helemaal niet meer fijn is misschien gewoon oraal overwegen of het juist even laten zitten. Als het niet fijn is zou ik het niet forceren verder.

21 dagen geleden

Ik heb hetzelfde,, wel zin maar penetreren is niet meer fijn.... dus dan oraal en zo toch kunnen genieten van elkaar. Gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit 😉 Komt vanzelf wel weer een x dat het wel weer gaat...

18 dagen geleden

Ah dank voor jullie reacties, fijn dat het wel herkend wordt. Gelukkig veel begrip vanuit mijn man en oraal is inderdaad altijd wel fijn.