10 Reacties

3 maanden geleden

Starbucks kan al hun drankjes met decaf maken!

3 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Starbucks kan al hun drankjes met decaf maken!
Ja klopt ma heb het al gedronken vraag me af of het kwaad heeft gedaan 1 cappuccino en 1 starbucks ijskoffie is meer dan 200 gram

3 maanden geleden

Ik drink ook gewoon 2 bakjes koffie per dag hoor heb ik me vorige zwangerschap ook gedaan zonder problemen

3 maanden geleden

Ja klopt ma heb het al gedronken vraag me af of het kwaad heeft gedaan 1 ca ...
Naja het is nu toch al gedaan, dus zou me er niet te druk om maken, dat heeft geen zin! Maar ik zou het niet vaker doen. Zo’n piek caffeine die je bij Starbucks of energy drink of preworkout binnen krijgt is nou eenmaal meer dan een normale koffie of cappuccino. Een keer zal vast geen kwaad kunnen, maar het zal ook niet goed zijn voor je kleine..

3 maanden geleden

Ik denk dat als je 1 keer iets gedaan hebt waarvan ze adviseren het niet te doen, er nog niks ergs gebeurt. Dat foetale alcohol syndroom komt volgens mij voor bij moeders die echt veel drinken, maar er wordt geadviseerd om helemaal niet te drinken om het risico erop uit te sluiten. Ik las dat voor cafeïne de onderzoeken niet helemaal eenduidig waren (maar ze het ook niet verder willen onderzoeken) en dat de link tussen de mogelijke nadelige gevolgen te maken kon hebben met de cafeïne. Hier ook een geval: beter beperkt gebruik om risico uit te sluiten.. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar lig je hier echt wakker van, neem dan contact op met je vk.

3 maanden geleden

Denk dat het voor een keer geen verschil gaat maken. Bij twijfel kan je de volgende keer altijd decaf nemen. Ik drink eigenlijk ook decaf, met echt een paar uitzonderingen zover. Denk dat een paar keer niet zoveel kwaad kan.

3 maanden geleden

Ik neem tegenwoordig decaf, ik proef bij Starbucks echt geen verschil! Nu moet ik zeggen dat ik geen frequente koffiedrinker ben, ik drink alleen koffie als ik langs de Starbucks rijd ☺️

3 maanden geleden

Lijkt mij echt geen punt voor een keertje. Gaat maar om een klein verschil

2 maanden geleden

Ik ben moeder van een (terror) peuter, ik leef niet zonder koffie🤡 ik drink toch wel 4 bakjes cappuccino op een dag. Bloeddruk is laag, kindje doet het goed en groeit goed. Ik maak me niet zo snel heel druk hierom

2 maanden geleden

Als je bij Google zoekt naar 'voedingswaarde Starbucks koffie' krijg je bovenaan een Excel bestand van Starbucks zelf (uit 2022) waarbij ze onder andere aangeven hoeveel cafeïne er in elk drankje zit. Erg handig!