5 Reacties

4 dagen geleden

Hier ook omneo gehad vanwege wat gevoeligheid. Wij hebben eerst yoghurt geprobeerd. Zit ook lactose in natuurlijk, en daar reageerde hij gelukkig niet op. Toen in de ochtend fles met 90+3 en dan aanvullen met gewone melk tot 150. Beetje half half dus, kunstvoeding en gewone melk. Zo week voor week afbouwen, nu zitten we op in de ochtend 150ml koemelk. Hadden eerst geprobeerd gewone melk met havermout of pap in de ochtend, maar hij eet te graag boterhammen en ik vind pap gedoe. Dus nu 150 ml koemelk en 2 boterhammen en dan kunnen we de dag starten haha.

4 dagen geleden

Lees even over de melkladder. Ik denk dat je met normale kunstvoeding al behoorlijk hoog zit op de ladder, maar weet het niet zeker.

3 dagen geleden

Reactie op Pittig

Lees even over de melkladder. Ik denk dat je met normale kunstvoeding al be ...
Ik keek even naar de melkladder, maar ze beginnen met koekjes? Zijn er ook alternatieven? Mijn zoontje heeft nog nooit koemelk op maar ik wil hem ook geen biscuitjes geven ivm suiker

gisteren

Reactie op Verliefdemama

Ik keek even naar de melkladder, maar ze beginnen met koekjes? Zijn er ook ...
Het gaat niet zozeer om die biscuits maar om het feit dat de melk “gebakken” is waardoor de eiwitten van vorm veranderen (denatureren). Dus je zou ook brood met melk erin kunnen geven. Of iets anders gebakken met melk.

gisteren

Reactie op Verliefdemama

Ik keek even naar de melkladder, maar ze beginnen met koekjes? Zijn er ook ...
Wentelteefjes zonder suiker.