7 Reacties

6 dagen geleden

Hi, nee je bent absoluut niet de enige. Heb dit vaker van andere moeders gehoord plus heb er zelf ook last van 39+3. Het is echt een naar gevoel, heb je het alleen met opstaan of ook gedurende de dag?

6 dagen geleden

Is het misschien je baby die met het hoofd in je bekken tegen je schaambot schuurt?

6 dagen geleden

Ik heb dit ook als ik langere tijd gezeten of gelegen heb. Vooral inderdaad als ik uit bed stap! Ik ben nu 40+1 en heb er nu een weekje last van... baby is hier nog niet helemaal ingedaald maar door die steek begin ik te denken dat hij nu wel helemaal ingedaald is en dat dit die steek veroorzaakt.

5 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad, het voelde voor mij alsof het iets boven mijn vagina maar onder mijn baarmoeder zat, dus alsof het de verkramping (of verweking) van mijn baarmoedermond was. Ze verloskundige zei het het ook gewoon ongemak kon zijn omdat dit mijn tweede kindje is en de bekkenbodem dus minder steun geeft, dus de baby gaf meer druk op de onderkant. Ik voelde het later ook op willekeurige momenten overdag, ze waren ook echt pijnlijk, en de dag dat het er echt veel waren begon de bevalling 😉 Succes met de laatste loodjes en met de bevalling! 🍀💪

5 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Ik heb dit ook als ik langere tijd gezeten of gelegen heb. Vooral inderdaad ...
Same Here!

5 dagen geleden

Reactie op sacha1994

Hi, nee je bent absoluut niet de enige. Heb dit vaker van andere moeders ge ...
Eigenlijk alleen met opstaan gelukkig! Maar wel heeel pijnlijk. Ik kan bijvoorbeeld niet ff snel naar de voordeur als iemand aanbelt vanwege die pijn. Moet echt rustig opstaan. Soms ook wel is ff blijven zitten voor ik opsta

5 dagen geleden

Indalingssteken zijn dat, die doen pijn ja. Ben zelf 41 weken en heb ze nog steeds alleen nu boeit mij de pijn niet, hoop dat het me vliezen zou kunnen laten breken. Dus ben daar meer op gefocust. Wel was ik een x wakker geworden en had ik zo'n kramp in me onderbuik en vagina een x dat ik moest kruipen naar de wc.