9 Reacties
11 maanden geleden
Ik gebruik die van Vulpes Goods (€60 op bol) en die bevalt mij heel goed! Ik kan 3 flessen van dr brown’s icm mijn kolf tegelijk erin doen. In 50min is alles gesteriliseerd en droog!
11 maanden geleden
Reactie op Pukkestuk
Maar moet je de spullen niet sowieso schoonmaken voordat je ze in de steril ...
Oh, jammer, ik hoopte dat dat niet hoefde, want daar heb ik juist eigenlijk geen tijd voor
11 maanden geleden
Reactie op GenereuzeHavik511116
Oh, jammer, ik hoopte dat dat niet hoefde, want daar heb ik juist eigenlijk ...
Ik weet het niet hoor, maar ik denk het wel, en sterilisator maakt het gewoon super heet zodat de bacteriën dood gaan naar daarvoor moet het wel eerst schoon zijn denk ik.
11 maanden geleden
Reactie op Pukkestuk
Ik weet het niet hoor, maar ik denk het wel, en sterilisator maakt het gewo ...
Ja het is idd wel eerst schoonmaken en dan de sterilisator in. Bij gebrek aan tijd om schoon te maken zou ik de koelkast methode gebruiken dan hoef je maar 1x per dag schoon te maken
10 maanden geleden
Ik heb zakjes van medela gekocht die je in de magnetron stopt. Eerst afspoelen en dan in de magnetron. Zijn ze meteen klaar voor gebruik en steriel. Scheelt weer zo'n groot ding. 😊
10 maanden geleden
Ik heb deze bij Wehkamp gekocht: https://www.wehkamp.nl/philips-avent-sterilisator-scf291-00-16849301/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=21893448888&utm_term=168493010000&utm_marketing_tactic=BE&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD39Yjuv6XBR5ZdMiOxHxnZLMM2O0&gclid=CjwKCAiA2cu9BhBhEiwAft6IxCRn7qZzKWS7aG0nZHnZCExllrGdJ11D_frW55ElbBJT99B8fIEH8hoCyFYQAvD_BwE
Enorm tevreden! Ik krijg er met gemak 3 grote flessen en alles van mijn elvie-kolf in.