25 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben die van de jysk! Hij zit fijn en de hond keurt hem ook goed 😂 wij zijn er blij mee.

3 maanden geleden

Haaai! Ik heb nu eentje staan bij mijn zoontje en ik ga nu voor in de kamer van mijn dochtertje ook een aanschaffen. Ik heb de afgelopen 1,5 jaar zo veel er in geslapen, ik zou het voor geen goud willen ruilen. Het geeft ondersteuning precies op de juiste plekken, je hoofd kan heerlijk tegen de steun aan leunen, mijn arm valt precies op de armleuning het zit gewoon heerlijk. Ik ben zelf 160cm diep 😅 ,mijn man is 186cm maar we zijn net zo zot op, dus voor ons allebei is deze stoel een blijvertje. 🤩❤️

3 maanden geleden

Aaah, haha die hond! 😍 Ik vind deze qua looks mooier dan die van de Ikea, dus op zulke reacties hoopte ik 👌🏻

3 maanden geleden

Wij hebben die van Jysk ook op de kamer van mijn dochtertje en word nog steeds dagelijks gebruikt. We hebben er nog een aangeschaft voor op de babykamer! Erg fijne stoel!

3 maanden geleden

Deze lijkt een beetje op de jysk stoel. Wij hebben deze staan in de babykamer. Ook echt een aanrader!

3 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Deze lijkt een beetje op de jysk stoel. Wij hebben deze staan in de babykam ...
Ook mooi, maar ik twijfel of een schommelstoel prettig is. Kun je er rustig op gaan zitten met zo’n kleintje om borstvoeding te geven? 😅

2 maanden geleden

Ik zit zo te dubben! Ik wil ook een fauteuil of een schommelstoel, maar wij zijn al lang en opstaan uit een lage stoel met een baby ook nog op je arm lijkt me een ramp. Dus ik wil eigenlijk een hoge zitting met een los voetenbankje zodat ik die weg kan schuiven om op te staan. Mocht je in je zoektocht er een tegenkomen die raar hoog is, hou ik me aanbevolen!

2 maanden geleden

Wij hebben ook de Jysk stoel. Mijn dochter is nu 3 en wordt nog dagelijks gebruikt. Heel blij mee 🫶

2 maanden geleden

Reactie op DaCha

Ik zit zo te dubben! Ik wil ook een fauteuil of een schommelstoel, maar wij ...
Quax schommelstoel heeft een hoge rugleuning. Maar die is wel wat prijziger. Poang schommelstoel van IKEA is ook wat hoger in de rug! En die stoelen zitten heerlijk.

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Quax schommelstoel heeft een hoge rugleuning. Maar die is wel wat prijziger ...
Ah mijn zoektocht gaat vooral naar een hoge zitting. Opstaan vanuit zit waarbij je kont onder m’n knieën zit vind ik niet fijn. Laat staan met een baby of net na de bevalling!

2 maanden geleden

Ik ben toch voor die van de jysk gegaan. Past sowieso qua uitstraling beter bij het toekomstige kamertje en jullie berichten hebben ook geholpen ter bevestiging! 😊

2 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Deze lijkt een beetje op de jysk stoel. Wij hebben deze staan in de babykam ...
Zit deze lekker?

2 maanden geleden

Reactie op boerderijtje

Zit deze lekker?
Wij vinden van wel! weet niet hoe die van jysk zit hoor 😂🤪

2 maanden geleden

Wij gaan waarschijnlijk zoiets doen van de kwantum!

2 maanden geleden

Reactie op x19981997

Wij gaan waarschijnlijk zoiets doen van de kwantum!
Mooi! Als ik zo vrij mag zijn: Ik zou een stoel met armleuning aanraden. Dan kan daar jouw arm op steunen als je je kindje in jouw armen voedt/vasthoudt. Of je moet er flink wat kussens onderleggen. Dat kan natuurlijk ook😆 of je armspieren flink trainen😜

2 maanden geleden

Ik ga denk ik voor deze

2 maanden geleden

Reactie op Tess1982

Mooi! Als ik zo vrij mag zijn: Ik zou een stoel met armleuning aanraden. Da ...
Hi! Thanks voor de tips, we gaan hem tegen een muur zetten met kussens erbij inderdaad 🫶🏻.

2 maanden geleden

Wij hebben deze (van de Kwantum)! Bevalt tot nu toe erg goed, maar heb er nog geen ervaring in met kindje voeden. Wel heeft hij fijne armleuningen om je arm op te kunnen laten steunen, dat schijnt erg handig te zijn tijdens het voeden! 😊

2 maanden geleden

Ik weet niet hoe graag je op voorhand een stoel wilt kopen? Ik heb met mijn vorige kindje ervaren dat ik op geen enkele stoel fijn borstvoeding kon geven. Armleuningen zaten voor mij altijd in de weg. Op de bank of bed met kussens ter ondersteuning was voor mij het prettigst. Maar dat weet je dus pas als je een kindje in je armen hebt liggen….

2 maanden geleden

Stoel met armleuningen is idd wel het fijnst. Belangrijkste is dat je de stoel lekker vindt zitten en dat je hem mooi vindt. Wij hebben onze kinderen nooit op de babykamer gevoed, altijd bij ons in bed. Kindjes lagen nl tot 6 mnd bij ons in de co sleeper en ik vond het een stuk warmer. Daarna namen de nachtvoedingen geloof ik wel af. En ik vond liggend voeden comfortabel qua houding. We gebruiken de stoel nu wel, om voor te lezen 🧡