24 Reacties

3 maanden geleden

Al 2x stokke en super tevreden en nummer 3 gaat hem ook gebruiken

3 maanden geleden

Ik heb voor mijn 1ste een stokke en ga voor de 2de ook voor stokke erg tevreden over

3 maanden geleden

Ik vind de stokke Tripp Trapp er beter uitzien, plus iedereen in mijn omgeving heeft hem dus lekker vertrouwd! We halen hem van marktplaats en lakken hem zelf in de goede kleur die matcht met onze eigen eetkamer!

3 maanden geleden

Wij hebben stokke maar die kon ik van een vriendin overnemen dus niet dé reden om perse die te nemen

3 maanden geleden

Wij hebben een stokke voor de 1ste. Heb ik gekregen toen dr tijd van m’n vader. Maar heel eerlijk, als ik het zelf had moeten aanschaffen had ik het NIET gedaan. De stoel is duur. Maar alles wat erop moet is ook meereega duur. Nu gaan we voor de tweede wel dezelfde halen, want wil gewoon hetzelfde, maar ik zou het niet aanraden.

3 maanden geleden

Voor de eerste hadden wij gewoon een simpele meegroeistoel gratis opgehaald via marktplaats. Voldoet prima. Nu voor de tweede een stokke triptrap gratis kunnen ophalen. Even een likje verf eroverheen en klaar. Het enigste voordeel aan de stokke triptrap ten opzichte van de simpele meegroei stoel is dat er een newborn set op kan. Zit je kindje wat hoger tijdens het avondeten als ze net geboren zijn dan als ze in een wipstoeltje ofzo bij je zitten. Maar voor echt het eten straks, zie ik geen voordeel in de stokke triptrap. Het is ook dat de stokke gratis af te halen was, anders had ik dat nooit zelf gekocht.

3 maanden geleden

Wij hebben de kidsmill! Super tevreden. Baby set dient ook als wipstoel en is zo overgezet. Dus hebben alleen een wipstoel frame van kidsmill erbij hoeven te kopen ipv een complete wipstoel erbij 😁. Voor baby 2 dezelfde aangeschaft in ieder geval!

3 maanden geleden

Wij hebben ook de stokke tripp trapp gekocht. Met een newborn set en alvast de babyset.

3 maanden geleden

Wij neigen naar de kidsmill, puur omdat we het design van de newborn set mooiee vinden kwa kleur + de mogelijkheid van de wipstoel

3 maanden geleden

Hier voor de eerste een kidsmill gekocht. Zojuist voor de tweede ook weer eenzelfde kidsmill besteld. Ik weet nog dat we bij de eerste na een praatje in de winkel overtuigd waren van een kidsmill, maar nu weet ik niet meer waarom 😅. Veel vrienden die nu of de afgelopen jaren kinderen hebben gekregen zijn voor de kidsmill gegaan, terwijl daarvoor vaak de stokke werd gekocht (volgens mij bestaat de kidsmill stoel nog niet zo lang?)

3 maanden geleden

Wij gaan voor kidsmill puur omdat ik het newborn setje veel mooier vind dan die van stokke. In onze omgeving zie ik ze beiden voorbij komen dus verder zullen ze even goed/ handig zijn.

3 maanden geleden

Wij hebben een stokke en daar komt er nog een van bij. Onze keuze was snel gemaakt tussen deze 2, omdat ik zelf het design van de stoel van kidsmill echt niet mooi vind.

3 maanden geleden

Kidsmill, zeer tevreden! 2e stoel komt er nu bij. Vind design en kleuren mooier.

3 maanden geleden

Ik vind de Tripp Trapp heel erg fijn. 6 jaar geleden gekocht voor de oudste. Hij is nog helemaal goed.Nu gaan we hem opnieuw gebruiken, nu ook de newborn set aangeschaft.

3 maanden geleden

Had nog nooit van Kidsmill gehoord en zou eigenlijk voor triptrap gaan omdat die werd aangeraden door m’n nicht.. maar nu denk ik toch meer naar kidsmill te neigen. Als je alles koopt van newborn/baby/wip en bekleding zit je ook wel al gouw aan 700 euro afgerond. Maar vind het design wel netjes!

3 maanden geleden

Ik wilde ook heel graag de Trip Trapp, maar we gaan voor een nepperd. We vinden de prijs namelijk te veel om uit te geven aan een stoel.

3 maanden geleden

Wij hebben voor de oudste een nieuwe trip trap gekocht en kopen er nu nog eentje bij. Ik wacht tot de black friday aanbiedingen.

3 maanden geleden

Wij hebben de kidsmill voor onze zoon en voor de baby ook weer. Ik vind het een voordeel dat de poten niet zo uitsteken aan de achterkant want ik struikel altijd over uitstekende dingen of stoot me eraan 😆😅

3 maanden geleden

Ik heb kidsmill maar later ook een oude triptrap nog erbij gekregen. Voor mij maakt het geen verschil behalve prijs. Degelijke stoel, fijn blad erop erbij. Triptrap is bekender en meer een merknaam dan kidsmill en heeft meer kleuren denk ik.

3 maanden geleden

Wij hebben deze: Bekijk Hauck Alpha+ - Kinderstoel - FSC® gecertificeerd beukenhout - Grey op: https://www.bol.com/nl/p/hauck-alpha-kinderstoel-fsc-gecertificeerd-beukenhout-grey/9200000080718085?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp. Bevalt ok. Achteraf liever de Stokke gehad omdat we tijdens de fase dat de baby/dreumes eet de Ikea kinderstoel hebben gebruikt. Deze is dan qua tray en tuigje niet handig. Qua wipstoel erop plaatsen en daarna (peuterleeftijd) aan tafel schuiven juist weer top! Scheelt enorm in prijs!