5 Reacties
één maand geleden
Moet de baby straks gewoon aan wennen..
Zou vooral niet alles muisstil gaan doen, echt niet.. trouwens ook geen doen met oudere kids. 😅
Toen ik de 2de kreeg, was de oudste net 1 jaar en 2 maanden. En ik had de baby altijd bij ons in de box.. de oudste maakte lawaai voor tien, maar de baby sliep daar altijd door heen.
Nu zijn ze 3 en de jongste word eind okt 2.. en zijn het 2 hele drukke jongens. Die allebei nog steeds de nachten niet doorslapen.. 😑 als de een wakker word, dan zetten ze het op een krijsen net zo lang tot de andere ook wakker word. En dan hebben ze feest met zijn 2tjes..
Denk dat we straks gezellig met zijn 3en de tent afbreken 😅😴😴😴
één maand geleden
Ik heb er 1 van 3.5 en 1 van bijna 2 rond rennen. Elke nacht of ochtend "als ik geluk heb" staan ze voor me bed. Liggen we dan met z'n 4e. Soms geen doen vooral als ik me wil omdraaien. Maar goed ik bedenk me dan hoe ga ik dat doen met 2 en een newborn die naast me slaapt in de cosleeper. Ik hou me maar vast aan het idee dat alles van zelf wel gaat lopen. Ik denk dat we even onze draai moeten vinden in het proces. Maar het moet goed komen.
Probeer je hoofd erbij te houden en in de eerste maanden zoveel mogelijk uit handen te geven.
Na regen komt zonneschijn zeg ik altijd.
💪🏻