Hallo allemaal!
We zijn de laatste weken in gegaan en dat betekent dat de voorbereidingen op de baby echt zijn begonnen. Ook proberen wij onze tweeling voor te bereiden hierop, maar dat is een hele uitdaging.
Ik zal wat meer over ze vertellen. Het is een eeneiige tweeling en jongens. In de nacht slapen ze goed, maar eenmaal wakker… als je ze apart hebt, zijn het hele rustige kinderen. Zijn ze samen, dan breken ze het liefst de hele tent af(met veel geluid..). Ik was altijd heel duidelijk en had een goed ritme met ze en dat ging vaak heel goed. Echter lig ik al de hele zwangerschap ziek op bed en straks lig ik ook weer plat door de keizersnede. Al weken breken ze dus de tent af bij vader en opa’s en oma’s etc. Ze zien ook veel verschillende gezichten.
Meer moeders ervaring met peuters en baby’s samen? Hoe kan ik er in deze situatie voor zorgen dat de tweeling niet al vroeg in de ochtend de baby wakker maakt en de rest van de dag er genoeg rust is voor slaapjes? Het gaat me er vooral om dat ik afhankelijk ben van anderen (in eerste instantie) en dit er tot nu toe erg lawaaierig en druk eraan toe gaat.. Of slaapt een baby hier gewoon doorheen?😂
Ze gaan wel 4 ochtenden naar de peuterspeelzaal gelukkig 🥳
Groetjes!