Hey lieve meiden, ik ben inmiddels al 12 weken en heb 2 echo's gehad allemaal perfect! Ik heb alleen een probleem. Omdat dit mijn eerste zwangerschap is ervaar ik dus alles voor t eerst en ik voel me zo vermoeid en heb moeite met opstaan of raak buitenadem als ik even iets doe. Ik zit ook 2 weken thuis want ik kan mij niet concentreren op werk en heb moeite met bukken en opstaan. Ik werk als kassamedewerker/verkoopmedewerker(Vast Contract). Ik werd door mijn manager benadert en die dwingt mij om te komen werken terwijl ik me niet zo op me gemak voel en last heb van al die symptonen. Ik ben door de bedrijfarts ook gebeld en ze hebben me geadviseerd om voorlopig thuis te blijven. Ik ben alleen heel bang ik heb een strenge manager en die vraagt me constant wat heb je waarom ben je ziek. Hij weet ook dat ik zwanger ben maar ik denk dat hij dat niet als een reden kan accepteren dat ik thuis blijf. Iemand ervaring hiermee of weet wie of wat ik moet doen?
Ik had vorig jaar een miskraam gehad heel vroeg waar ik dus niet echt van bewust was en dit keer gaat alles goed. Ik wil dit niet weer voorkomen of extra stress nemen ik wil het rustig aan doen. Ik ben alleen heel bang vanwege mn werk en manager...
Iemand advies voor me? Ik hoor het graag!
Thanks xxx