29 Reacties

2 dagen geleden

Vragen kan altijd toch! Ik had met 40+6 mijn eerste strippoging en krijg vandaag met 41+1 nog een nieuwe poging omdat er geen ontsluiting of verweking was.

2 dagen geleden

Reactie op Noortje261

Net geweest voor controle en aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben. D ...
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Ik herken deze overweging, erg vergelijkbaar. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken maar “loze” voorweeën zijn ook erg taai. Dus die kan je inderdaad missen als kiespijn. Is toch een kleine win ❤️ Alles is tijdelijk en you’ve got this

2 dagen geleden

Reactie op Noortje261

Net geweest voor controle en aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben. D ...
Het hoeven met strippen echter geen loze voorweeën te zijn, ik ben binnen een week van krap 1cm naar een ruime 3cm ontsluiting gegaan door telkens voorweeën te hebben dus ook dat kan wel positief zijn.

2 dagen geleden

Reactie op Fleurmii

Het hoeven met strippen echter geen loze voorweeën te zijn, ik ben binnen e ...
Ja dat hoop ik natuurlijk voor iedereen! Zoals gezegd ik kan alleen mijn eigen situatie delen :)

2 dagen geleden

Ik zit wel beetje doorheen. Gister gestript, ze was zo positief. Dus ik dacht laat maar komen en had gehoopt dat de baby in nacht al zou komen. Ik had namelijk al 3/4cm en de vliezen stonden op knappen, ze zei ik acht de kans groot dat je snel belt in deze dagen. Ze zei wel dagen maar toch. Aangezien ik vannacht behoorlijk voorweeen had dacht ik het is zover. Maar nee nog geen baby. Ben lichamelijk wel echt op, loop nu nog slechter. Eigenlijk loop ik alleen naar de bank, wc en bed, keuken. En dan heel weinig.

2 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ik zit wel beetje doorheen. Gister gestript, ze was zo positief. Dus ik dac ...
Jeetje wat een teleurstelling dan he?! Dat kan ik me zo goed voorstellen! Heb je geen keuze voor inleiding?

één dag geleden

Nou, als ik gisteren gestript was dacht ik dat het daaraan gelegen zou hebben, maar mijn vliezen zijn net gebroken! Spannend!!!

één dag geleden

Reactie op Noortje261

Nou, als ik gisteren gestript was dacht ik dat het daaraan gelegen zou hebb ...
Wat een geweldig nieuws! 🙏🏼 Fijn!

één dag geleden

Reactie op Noortje261

Nou, als ik gisteren gestript was dacht ik dat het daaraan gelegen zou hebb ...
Wat fijn, succes!