9 Reacties

12 uur geleden

Hoi Ik heb geen antwoord op je bloedverlies maar wel over de duur. Ik werd vrijdagmiddag gestript, ook bij een 2tal cm. En mijn weeën zijn zaterdagochtend begonnen, zaterdagmiddag dan uiteindelijk bevallen. Dus uit mijn ervaring kan het nog een nachtje duren ☺️ Veel succes! 🍀
Hi! Ik ben vanochtend gestript, ook 1,5-2cm ontsluiting. Ik had precies hetzelfde, ook wat bloed verlies met stolsels! Tot de avond wel wat krampen maar nu inderdaad weer rustig.. Hopelijk voor beide snel wat op gang!

11 uur geleden

Reactie op DoortastendeKomeet206042

Hi! Ik ben vanochtend gestript, ook 1,5-2cm ontsluiting. Ik had precies he ...
Ik ga heel hard duimen voor je! Hopelijk komt het bij ons beide op gang!

11 uur geleden

Hi, ik ben gisteren morgen gestript. Geen bloedverlies. Wel krampen en oefenweeen daarna, maar geen bevalling tot stand gekomen. Ook ik heb al 2cm ontsluiting. Ik laat deze poging los 😉

11 uur geleden

Ik had 3/4 cm ontsluiting en ook bloedverlies. Vanmiddag om 13.00 gestript en had net ook nog wat bloed.

11 uur geleden

Volgens mij wisselt het heel erg. Ik ben gisteren gestript maar bij mij heeft het helaas, buiten krampen en wat slijmverlies, nog niets gedaan. Hoe ver ben je? Ik las wel ergens dat een tweede keer effectiever kan zijn en dat het het beste werkt na 41 weken, dus ik ga morgen voor een nieuwe poging.

11 uur geleden

Reactie op Katrien2021

Volgens mij wisselt het heel erg. Ik ben gisteren gestript maar bij mij he ...
Ik ben morgen precies 41 weken! Mocht deze poging niet lukken dan vrijdag 2e poging. Heel veel succes morgen!!

4 uur geleden

Ik ben de volgende dag na het strippen bevallen. Voelde heel beurs daar ondanks dat de krampen stopten kwam t op gang! Succes

3 uur geleden

Reactie op Alice02

Ik ben morgen precies 41 weken! Mocht deze poging niet lukken dan vrijdag 2 ...
Oh dan lopen we gelijk want ik ben ook vandaag 41 weken precies haha! Dankjewel, jij ook veel succes 🍀