11 Reacties
één maand geleden
Wat vervelend! Misschien is het ook lichte spanning voor vanmiddag? Ik heb vrijdag evt een versie op de planning en vind het echt wel eng. Wat jij omschrijft gebeurt bij mij in m’n buik ook, het voelt alsof ze de boel intern aan het verbouwen is en dat getrap in mn blaas… ook vaak maagzuur en benauwd en ook diarree.
Mijn vk adviseerde niets te forceren, mocht je tijdens de poging voelen dat er veel kracht nodig is en dat het niet ‘soepel’ gaat gewoon stoppen. Heel veel succes en sterkte!
24 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Hoe is het hier, hoe ging de versie?
Ik voelde me inderdaad wel zo van de onderliggende stress denk ik..
De versie is helaas niet gelukt… De wou met haar hoofdje echt niet meedraaien. Het deed wel behoorlijk pijn.. Heb jij ‘m al gehad?
Ik vraag me soms af hoe het komt dan dat ze niet willen draaien. Ze had echt nog veel plaats..
nu is er een keizersnede gepland, maar heb me er bij neergelegd en kijken enorm uit naar onze spruit!
24 dagen geleden
Reactie op Lariissaa
Ik voelde me inderdaad wel zo van de onderliggende stress denk ik..
De ver ...
Ah jammer voor jullie, goed dat je je erbij hebt neergelegd. Nu weet je waar je aan toe bent en dat geeft hopelijk weer een beetje rust. En ik geloof dan ook wel dat er een reden is dat ze niet draait.
Ja mevrouw ligt in een instabiele ligging dus kan nog alle kanten op. Het kostte nul moeite haar te draaien maar ze ligt nu alweer dwars. Nu van week tot week kijken hoe en wat. Ben nu 36+5 dus ze zullen haar nog wel een aantal keer willen draaien, ze doen alles voor natuurlijke bevalling. Kans op keizersnede is groot maar natuurlijk kan ook zeker nog.. dus afwachten. Vond zwanger zijn al helemaal niks en het lijkt maar niet op te houden 😅
23 dagen geleden
Hee bij mij drukt ook d'r hoofd lekker tegen m'n ribben en maag, hele tijd wel honger maar snel vol, misselijk of maagzuur.
Bij mij lukte de versie helaas ook niet en vond t ook heel pijnlijk.
Nu 38.4 heb een afspraak voor inleiden, ballon plaatsen op 39.5 en dan hopelijk bij precies 40.0 bevallen. Zo spannend allemaal kan daar ook lichtelijk misselijk van worden, kan elk moment gebeuren en anders is ze er over max 10 dagen🤯
23 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Ah jammer voor jullie, goed dat je je erbij hebt neergelegd. Nu weet je waa ...
Ahja bij ons gingen ze geen nieuwe poging meer doen & ik ben momenteel 37w2d. Denk echt omdat ze niet meegaf.. denk ook niet dat ik het nu kort nog eens opnieuw zou doen. Mijn buik doet nog altijd pijn/voelt nog altijd heel beu aan..
Hopelijk keert ze toch nog! Ik duim voor je!
Ik snap het, heb net hetzelfde gevoel. Spataders, striemen, zwangerschapsdiabetes, het kan er nog wel bij 😅
23 dagen geleden
Reactie op Lariissaa
Ahja bij ons gingen ze geen nieuwe poging meer doen & ik ben momenteel ...
Oh wat een vervelende ervaring moet die versie dan geweest zijn joh… hopelijk heb je wat rust de komende tijd, kan je bijkomen en je klaarmaken voor de kleine 🤗
Thanks! Zou mooi zijn als ze draait, maar denk dat ik al wel weet hoe dit gaat eindigen. Ben niet zo hoopvol maar heb me ermee verzoend. Had ik maar een tijdmachine 🥲 een ding weet ik wel, een tweede komt er niet haha