10 Reacties

6 dagen geleden

Witte koolbladeren meteen doen! Ik geef wel borstvoeding maar bij stuwing hielpen die dingen geweldig!

6 dagen geleden

Dit ga ik even volgen want hier precies hetzelfde kwaaltje. Ik draag al de hele dag door strakke sport bh’s en daarin coolpacks en neem iedere zes uur twee paracetamols maar vooralsnog veel last 😔

6 dagen geleden

Wat mij hielp was masseren en koelen met bv zakjes met appelstroop uit de vriezer of gewoon een koud washandje erop

6 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Dit ga ik even volgen want hier precies hetzelfde kwaaltje. Ik draag al de ...
Ja ik heb dus hetzelfde! Meest strakke sportbh. Paracetamol. Koelen. Maar meeeeega groot en hard. Echt dat ik er niet van kan slapen. En dan het idee dat het nog een paar dagen kan gaan duren.

6 dagen geleden

Reactie op LauraHaa

Witte koolbladeren meteen doen! Ik geef wel borstvoeding maar bij stuwing h ...
Ik ga morgenvroeg meteen mijn man op pad sturen!

6 dagen geleden

Strakke sportbh, witte koolbladeren en wat je ook doet.. zorg dat er geen warm stromend water over je borsten komen!😂 Hier was het bijna/zo goed als over en toen ging ik douchen.. heb daarna nog 3 dagen extra pijn gehad, waarbij ik nog nooit zo veel paracetamol heb gebruikt😂. En na 3 weken nog steeds met vlagen💀 Bij de eerste was het na 3 dagen over, dus diep teleurgesteld in mn borsten nu😂

6 dagen geleden

Oh en ik zou een spiegel met paracetamol maken! Dus echt elke 6 uur wat innemen. En dan voor een paar dagen. Helpt ook wel wat!

5 dagen geleden

Reactie op BabyboyL

Strakke sportbh, witte koolbladeren en wat je ook doet.. zorg dat er geen w ...
Ja na het douchen begon gisteren de ellende inderdaad!! De Kraamzorg wil me straks ook weer onder de douche. Dan maar even niet de borsten onder het water 😅 Vind dit echt killing! Blokken beton. En dan pijn aan mijn rug er door.

5 dagen geleden

Strakke sport bh 24/7 dragen. Dus ook niet afdoen met douchen. Ik zou je borsten niet in aanraking laten komen met warm water. Tijdens het douchen zakjes appelstroop uit de vriezer in hydrofiele washandjes erin. Paracetamol elke 6 uur blijven slikken. En 4 boterhamzakjes met appelstroop maken, dan kun je steeds 2 nieuwe uit de vriezer halen die lekker ijskoud zijn. Succes!! 🍀

5 dagen geleden

De kraamzorg heeft bij mij van 2 kraamverbanden pads gemaakt en deze in een zakje met wat water in de vriezer gelegd. Blijft veel langer koel/bevroren dan een zakje met appelstroop. Hydrofiel washandje eromheen en je kan ze zo in je sporttop schuiven. Heel fijn en geeft lang verkoeling!