32 Reacties

één maand geleden

Ik heb komende week de suikertest. Als ik niet te veel inspan, mag ik ook naar huis. Ik hoef niet in het ziekenhuis te blijven.

één maand geleden

Reactie op Sina Alea

Ik vrees dat dat onrealistisch is. Maar ik had geluk en moest niet perse wa ...
Nou hier hetzelfde, was echt prima maar nu twijfel ik of dat wel goed was? Heb hooguit 5 min gelopen.

één maand geleden

Eerst bloed geprikt voor het suikerdrankje. Na 1 uur nogmaals , na 2 uur en na 3 uur. Tussendoor mocht ik niet lopen, gewoon gewacht in de wachtkamer, alleen naar het toilet geweest. (Vorige week de test gehad van 1 uur , nu dus van 3 uur) Uitslag vrijdag.

één maand geleden

Ik zat ook in een overvolle wachtkamer met plastic stoelen die niet lekker zaten. Toen ik naar de wc ging kwam de assistente gillend achter mij aan dat ik absoluut niet mocht lopen. Al vrij snel werd ik niet lekker en wilde liggen. 0 mogelijkheid. Geen fijne ervaring dus 🙁

één maand geleden

Ik moet volgende week, mijn verloskundige gaf aan dat het hier ook niet goed geregeld is. Zij gaf als tip om gelijk te benoemen niet zolang te kunnen zitten op die slechte wachtkamer stoelen en ze dan vaak iets milder zijn of je laten zitten in de prikstoel

één maand geleden

Reactie op Babynov24

Ik moet volgende week, mijn verloskundige gaf aan dat het hier ook niet goe ...
Is er geen andere priklocatie in je buurt waar je naartoe kan? Ik weet niet waar je woont, maar hier zijn 5-6 locaties binnen 10 km Als je 2 uur moet wachten is het wel de moeite waard om er misschien wat verder voor van huis te gaan…

één maand geleden

Reactie op Smos

Is er geen andere priklocatie in je buurt waar je naartoe kan? Ik weet nie ...
Helaas zijn die prik locaties ook niet goed geregeld en zit je gewoon in de wachtkamer. Mocht ik het beter willen moet ik 45 min tot een uur rijden. Ik geef gewoon aan niet zolang daar te kunnen zitten, volgens de verloskundige luisteren ze daar dan wel naar

één maand geleden

Met iemand samen gaan is wel fijn! Ik dacht ‘ah drankje erin, even vervelen en naar huis.’ Ik ging echt súper slecht😳. Mijn lichaam wilde het drankje eruit spugen en toen dat niet lukte kwam ik in een soort flauwval-toestand. Dit ken ik alleen van vroeger wanneer ik teveel drankjes e.d ophad. Echt heftig, dat suiker dat met je lichaam kan doen 😬

één maand geleden

Blij dat ik hem niet mocht doen

één maand geleden

Oh wow, ik mocht naar een speciale ruimte met ligstoelen, dekentjes en magazines! Ik was toevallig de enige die dag met een glucosetest. De 2 uur is best oké voorbij gegaan en had de liefste verpleegster ooit. 2 uur op een bankje zitten had ik ook niet gehaald 😱

één maand geleden

Ik had geluk kwa locatie ... sowieso was ik de 1e die in de ochtend aan de beurt was dus geen vertraging. Daarna kon ik naar een aparte ruimte met bankstellen en ventilatoren. Ik had wel zelf wat tijdschriften meegenomen en mijn telefoon opgeladen zodat ik wat te doen had. Na de 2 uur wachten ben ik terug naar de reguliere wachtruimte gegaan en werd ik direct weer binnen geroepen om voor de 2e keer te prikken. Als ik 2 uur op zo'n houte stoeltje had moeten wachten in de reguliere wacht ruimte was het echt zwaar geweest denk ik want ook op de bank duurde 2 uur best lang. Jammer dat het zo verschillend is en ik vind dat je best enige comfort mag verwachten .