12 Reacties

6 maanden geleden

Lekker! Ik eet zo vaak sushi. Gewoon zonder vis/vlees inderdaad!

6 maanden geleden

Oe, vrienden die nog niet weten dat we zwanger zijn hebben ons uitgenodigd sushi te gaan eten, nu weet ik dat deze sushi restaurant veel andere opties heeft dus komt wel goed. Maar mis sushi zoon erg

6 maanden geleden

En? Lekker? Ik zag laatst ook dat ze daar vegan sushi hebben maar nog niet besteld, wil het wel graag proberen! 馃榿

6 maanden geleden

Waarom zou het kwaad kunnen?

6 maanden geleden

Ik heb 2 weken terug ook gewoon sushi besteld. Mijn zusje en schoonzusje wouden dat graag eten na een dagje winkelen. Gelukkig aten we hier bij ons thuis dus kon ik bij mijn vertrouwde zaak bestellen. Die hebben een aparte pagina wat je kan eten als je zwanger bent. Ideaal! Ik heb toen bij opmerkingen gezet of ze op de zwangerschap dingen stip op de doos konden zetten. Omdat het nog geheim was, ze had toen mijn opmerking zelfs nog dat stukje van de bon geknipt zodat het niet op viel met ophalen. Nou zit ik met mijn gluten dus heb het er opgegooid dat ik die mocht eten omdat ze gluten vrij waren 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op fvdp

En? Lekker? Ik zag laatst ook dat ze daar vegan sushi hebben maar nog niet ...
Jaa was echt wel het proberen waard als sushi lover. Was ook goed lekker hoor. Hoop dat m'n sushi trek zich voorlopig weer ff stil houdt馃槄. Als ik trek heb in sushi ga ik liever uit eten, omdat ik bestellen zo zonde vind, je betaald er veel voor ipv een all you can eat sushirestaurant. Maarja, ivm zwangerschap vindt ik het juist zonde om nu uit eten te gaan naar een sushi restaurant, omdat je beperkt bent in de keuze uit de menukaart. Dan is bestellen toch een goed alternatief. Zeker nu dit beschikbaar is, wist ik namelijk niet. 馃槉

6 maanden geleden

Reactie op kristab88

Waarom zou het kwaad kunnen?
Nou omdat er toch wel voornamelijk met rauwe vis wordt gewerkt waar dit gemaakt is, hopen dat er niks mee in aanmerking is geweest. En dat t maar 100% vegan mag zijn馃槄, zo proefde het niet heel erg.

6 maanden geleden

Ik haal ook de vegan box daar haha, maar ik had tijdens mijn misselijke periode wel minder zin in die zalm. Nam toen de pokebowl met die vegan garnalen, ook lekker 馃榿

6 maanden geleden

Reactie op Selmx

Jaa was echt wel het proberen waard als sushi lover. Was ook goed lekker ho ...
Ik heb het vanavond ook besteld, vond het idd heel lekker 馃槢. Goede vervanging voor de komende maanden :-).

6 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik haal ook de vegan box daar haha, maar ik had tijdens mijn misselijke per ...
Oh die zal ik ook eens proberen, vond het echt een heerlijke vervanging馃槉

6 maanden geleden

Reactie op fvdp

Ik heb het vanavond ook besteld, vond het idd heel lekker 馃槢. Goede vervang ...
Oeeeh lekker! Goed dat het bij jou ook heeft gesmaakt! 馃い馃槉

6 maanden geleden

Ik hunker zo naar carpaccio wraps van de bakkerij bart. Waarom hebben ze daar nog geen vegan variant van 馃ズ