32 Reacties
7 maanden geleden
Hier ook helemaal geen last meer van de zwangerschaps kwaaltjes na 4 miskramen maakte ik me mega druk maar ben na het weekend naar de verloskundige gegaan en die bevestigde dat alles helemaal goed zat hartje klopte mooi sterk. Is dus heel normaal dat de kwaaltjes afnemen zeiden ze bij de ene gebeurd dit sneller als bij de ander. Nu al 2 weken zo goed als geen kwaaltjes meer maar wel 2 hele mooie echo ‘s gehad. Gewoon lekker genieten ❤️
7 maanden geleden
Reactie op J97
Hier ook helemaal geen last meer van de zwangerschaps kwaaltjes na 4 miskra ...
Fijn om te horen! En fijn voor jou dat je na 4 miskramen nu zwanger bent en het goed gaat.🩷 Ik moet nog weer een weekje wachten voor de echo. Vorige week wel goeie echo gehad. Toch ga je je dan weer druk maken 🤭
7 maanden geleden
Ik heb net de intake gehad bij de verloskundige. Gaf aan dat ik me eigenlijk best goed voelde en hoe het eerst was.
Zij gaf aan dat 8/9 weken vaak het piekmoment van de klachten is.
Geen buikpijn? Geen bloedverlies? Lekker genieten!
7 maanden geleden
Gevoelige borsten verdwenen bij mij ook best snel opeens. In week 6-7. Misselijkheid heb ik helaas nog wel, maar ik ben 9+6, dus hopelijk neemt dit voor mij later ook af 🤞
7 maanden geleden
Als jullie borsten minder gevoelig zijn, worden ze dan ook weer kleiner? Of blijven ze zo enorm tot einde zwangerschap? Ik pas mijn bh's niet meer, heb zeker 2 cupmaten groter al! Maar ben pas 8 weken, dus vind het het zonde om zo duur een nieuwe te kopen als ik ze maar 2 weken nodig heb... 🙈
7 maanden geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Als jullie borsten minder gevoelig zijn, worden ze dan ook weer kleiner? Of ...
Nee, nog net zo groot en ik denk dat ze nog wel meer gaan groeien tijdens de zwangerschap, dus ik heb maar 2 nieuwe gekocht. Ook met zachte of geen beugel omdat dat nu fijner zit.
7 maanden geleden
Ik heb idd ook opeens sinds dag of 2 geen pijnlijke borsten meer. Bij mij blijven ze wel gespannen.
7 maanden geleden
Ik ben nu 10+3, tot 8 weken echt enorm moe en misselijk. Grote en gevoelige borsten, net zoals jullie dat mijn normale bh's niet meer passen. Heb dus ook al weken een sportbh aan, die zit heerlijk! Maar sinds zo'n twee weken nemen de klachten af. De misselijkheid ben ik voor door te blijven eten, vermoeidheid neemt ook af (lig wel om uiterlijk half negen in bed, maar geen meer powernapje nodig). Merk wel dat het ook gelijk voor onzekerheid kan zorgen. Dat je dan twijfelt of het allemaal nog wel goed zit of niet. Maar we gaan het dinsdag zien, dan de termijnecho 😊
7 maanden geleden
Herkenbaar! Ik ben vanaf 8+5 niet meer misselijk (vandaag 9+1). Mag over 1,5 uur een echo laten maken. Enorm nerveus hoop dat alles nog goed is 🥰
7 maanden geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Als jullie borsten minder gevoelig zijn, worden ze dan ook weer kleiner? Of ...
Nee, die van mij zijn wel zwaarder en voller. Alleen de pijn ging opeens snel weg. Misschien dat ze niet verder groeien dan dit, maar verwacht in de toekomst nog wel gedoe als er echt melkproductie komt 😅
7 maanden geleden
Reactie op annabel021998
Herkenbaar! Ik ben vanaf 8+5 niet meer misselijk (vandaag 9+1). Mag over 1, ...
Enorm in de stress gezeten hier, dag 4 dat ik niet meer misselijk ben maar net een goede echo gehad met een bewegelijk kindje. Hoeft dus echt niks te betekenen dat de klachten minder worden, lekker van genieten 🥰🥰