32 Reacties
7 maanden geleden
Ik had op een gegeven moment ook van de een op de andere dag minder symptomen. Gewoon een echo inplannen waar je dezelfde dag nog terecht kan! Rond blijven lopen met zorgen is alleen maar stress.
7 maanden geleden
Reactie op o0O0o_Mies
Als jullie borsten minder gevoelig zijn, worden ze dan ook weer kleiner? Of ...
Bij mij nu met 9 weken wat minder gevoelig en ook iets kleiner/minder gespannen.
7 maanden geleden
Ik ben nu 8 weken. Ben pas 1 x echt misselijk geweest toen ik per ongeluk iets te fanatiek had gesport. Dachr dat het wel ging maar niet dus. Verder alleen af en toe gevoel dat ik misselijk zou worden maar kan t dan voorkomen door even wat rustiger aan te doen lijkt het. M'n borsten zijn nog wel een beetje gevoelig, maar valt mee. Geen last van verder. Ik heb sindskort 's avonds alleen enorm onrustige benen. Heel irritant gevoel. Herkennen jullie dat? Iemand tips?
7 maanden geleden
Heel normaal hoor! Je lijf went aan het hcg hormoon en de toename hier van wordt ook iets minder. Dus heel normaal dat je nu minder middellijk ben! Over het algemeen is het 2de trimester minder heftig dus no worries in de aanloop ernaar🤗
7 maanden geleden
Reactie op Lola28
Nou te vroeg gejuicht dat de klachten afnemen met tien weken. Gisteren all ...
Herkenbaar, had ook een goed weekend en maandag was ook niet slecht, maar vandaag na een bakje aardbeien moeten overgeven 😮💨
7 maanden geleden
Reactie op -Shaun
Ik ben sinds een paar dagen niet meer zo misselijk maar in plaats daarvan b ...
Oh! Ik heb dit ook inderdaad!! Wel even fijn dat je dit deelt, want was me er niet bewust van. Als ik minder misselijk ben, maak ik me gelijk een beetje zorgen dat het niet goed is. Maar… er zijn ook andere klachten. Ik heb liever de duizeligheid 😂
7 maanden geleden
Reactie op eucalyptus
Oh! Ik heb dit ook inderdaad!! Wel even fijn dat je dit deelt, want was me ...
Ik maak me niet zorgen dat het niet goed is. Maar ik kan op moment door de duizeligheid niet eens m’n dagelijkse dingen doen en daardoor vast gekluisterd aan huis. Regelmatig op een dag heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen als ik dan niet even ga liggen. Heb jij dat ook zo erg?
7 maanden geleden
Reactie op -Shaun
Ik maak me niet zorgen dat het niet goed is. Maar ik kan op moment door de ...
Ah fijn! Nee, dat heb ik niet. Voornamelijk met opstaan dat ik dan even zwart voor ogen zie. Alles moet even een stukje rustiger. Nu was ik gisteren en vandaag weer misselijker en is mn duizeligheid minder. Maar wel super vervelend zeg! Dat je je zo naar voelt… Hopelijk is het snel weer voorbij!