19 Reacties

2 maanden geleden

Dit is mijn buik

2 maanden geleden

Ik ben 23+2 en ook al een beste buik. Ze zeggen elke x weten ze zeker dat er geen twee in zitten 🙈

2 maanden geleden

Ik ben zwanger van de eerste en zou zeggen dat mijn buik ongeveer even groot is als die van jou 🥰

2 maanden geleden

Reactie op CVDBW92

Ik ben 23+2 en ook al een beste buik. Ze zeggen elke x weten ze zeker dat e ...
Ook zwanger van 2e kindje, maak morgen wel even een foto

2 maanden geleden

Reactie op sterre1996

Dit is mijn buik
Mijn buik is ongeveer even dik 😅 nu 20+3 weken zwanger van tweede kindje

2 maanden geleden

Reactie op sterre1996

Dit is mijn buik
Ik heb dit ook!

2 maanden geleden

Ik ben 21+5 en heb hetzelfde als jou hoor en het is mijn eerste kindje☺️

2 maanden geleden

Hier ook 2e kindje en ik herken me helemaal in je verhaal. Ik voel me al zo dik! En het echte aankomen moet dan nog gebeuren. Ik hou mijn hart al vast

2 maanden geleden

Reactie op sterre1996

Dit is mijn buik
Ik ben 24 weken van de eerste en heb ook precies zo'n buik. Ik vind het zelf erg mooi maar maak me ook wel zorgen over de resterende weken 😂

2 maanden geleden

Hier ook 2e kindje, ik draag al naar voren en dat is nu al veel meer dan bij de 1e. Gaat bij een tweede ook gewoon veel sneller

2 maanden geleden

Ik heb ook echt al een grote buik. Waar ik bij mijn eerste de omvang vanaf week 30 heb bijgehouden heb ik dit nu vanaf week 4 gedaan. Ik zit nu al aan de omvang wat ik toen bij week 30 had… 🤭 ik ben nu 23 weken

2 maanden geleden

bij mij hetzelfde 2e kindje en ook een grotere buik dan de eerste

2 maanden geleden

Hier ook hoor, iedereen zegt er altijd wat van. Maar boeie onze kindjes hebben gewoon een lekker groot paleisje!

2 maanden geleden

Ja ik ook! Zwanger van de tweede en enorme buik al. De verloskundige zei dat de baby ook een stuk hoger ligt omdat die nu de ruimte heeft nu de buik sneller groeit. De hoogte van 27 weken maar ik ben 22. Helemaal normaal bij een 2e zei ze 😊

2 maanden geleden

Ben zanger van de eerste (21w) en mijn buik is ook al zo groot. Ik kwam gister iemand tegen in de openbare toiletten van de dierentuin en we grapte dat het heel fijn was om bij de opening direct naar de wc te kunnen. Die mevrouw maakte daarna een opmerking van 'ja ik heb een kleine baby en ben pas halverwege. Je zal wel blij zijn dat je niet lang meer hoeft.'. We waren ongeveer hetzelfde moment uitgerekend. Ik heb hard gelachen. Mijn moeder droeg ook altijd heel groot dus ik denk dat het genetisch is.

2 maanden geleden

Ik ben 20 weken en 4 dagen. Vanochtend kreeg ik de vraag of ik 7 maanden zwanger ben😅. Ik moest hard lachen en zei dat ik nog niet eens op de helft ben. Team MOOIE dikke buik!😄

2 maanden geleden

23+3

2 maanden geleden

1e kindje en ook al een behoorlijke buik.. en ja dus ook opmerkingen van vreemde dat het al bijna zover is.

2 maanden geleden

Zeker!! Helemaal met de tweede. Veel vocht, het zij zo🫠