5 Reacties

3 maanden geleden

Kunnen ook allerlei andere vitamine tekorten zijn. Van zowel D3 als B12 tekort kun je ook heel moe worden. Het beste is om het even met je huisarts en verloskundige te bespreken en evt opnieuw bloed te prikken.

3 maanden geleden

Vervelend om te lezen dat je je zo voelt! Ik had vergelijkbare waardes. Voelde me daar eigenlijk steeds redelijk oké mee. Tot week 17! Toen echt een enorme energie dip. Bleef de hele week aanhouden, in dat weekend rustig aan gedaan en voelde me zodra ik de 18weken aantikte weer een stuk beter! Mijn verloskundige gaf sowieso aan dat je rond de 20weken een dip gaat krijgen met je bloeddruk. Dus wellicht heeft dat er iets mee te maken

3 maanden geleden

Ik heb zeer vergelijkbare waarden, en veel vermoeidheid en duizeligheid. Niets ernstigs zeggen VK en HA, dropje eten, even zitten/slapen, en door :) Is natuurlijk voor iedereen anders, maar misschien stelt het je gerust voor nu

3 maanden geleden

In principe zijn je bloedwaardes netjes. Je bloeddruk iets aan de lagere kant ; hier kun je echt echt echt enorm naar en moe van zijn

3 maanden geleden

Volgens mij is dat een prima waarde, ik had zelf 7.4 en ferritine 60 en dat was ook nog prima? Maar als je moe bent is rustiger aan doen sowieso een goed idee!