6 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij waren het de early testen die geen knallers gaven. Maar de reguliere testen wel! 😊
2 jaar geleden
Ik had in het begin ook echt hele vage streepjes dus ik dacht dat ik misschien niet zo ver was. Vooral indd de early testen. Ik had pas 2 weken later een knaltest, dat was toen wel een normale test. Vanmiddag de echo ben echt heel erg benieuwd hoe ver ik ben. (onregelmatige menstruatie)
2 jaar geleden
Haha hier nog een! 🙈 Afgelopen zondag positief getest met lifecare Action test en vandaag met vitalio Action test. Ook omdat ik graag een 'knaller' wilde, waar vele het over hebben.. Streepje was ongeveer even licht/donker. Maar zou ook kunnen liggen aan dat ik heel erg nodig moest plassen vanochtend en het niet zo geconcentreerd was 😂
2 jaar geleden
De action testen duurde bij mij het langste om een goede streep te tonen, clear blue was veel duidelijker en ik had een setje dipsticks gehaald op bol.com die waren het allerbeste. Zat ook een leuke kalender bij dat je een week lang je testen kan plakken echt geweldig vind ik ook heel leuk om te bewaren.