6 Reacties

3 maanden geleden

Het is bij mij nooit officieel vast gesteld door verloskundige/gynaecoloog. Maar ik had bij mijn tweede een enorme buik… toen mijn vliezen braken bleef het vruchtwater maar stromen. En toen mijn dochter eruit kwam… had iedereen natte sokken want er kwam nog een hele grote golf vruchtwater mee. Dus ik heb zelf beetje het idee gehad dat ik echt wel te veel vruchtwater had. Mijn dochter was namelijk niet heel groot. Ik ben niet te vroeg bevallen… 2 dagen voor de uitgerekende datum kwam ze.

3 maanden geleden

Daar heb ik ervaring mee met mijn vorige zwangerschap. Vliezen braken uiteindelijk met 37 weken. Ook op het laatst een hoop spanning op mijn buik gehad.

3 maanden geleden

Ik had in mijn eerste zwangerschap erg veel vruchtwater, ook een enorme buik… oorzaak is nooit gevonden, wel extra controles op diabetes gehad. Mijn zoontje is met 41 weken en 3500 gram geboren. Dus helemaal gemiddeld…..

3 maanden geleden

Reactie op Smos

Ik had in mijn eerste zwangerschap erg veel vruchtwater, ook een enorme bui ...
Ah fijn om te horen! Ik heb nu nog niet teveel vruchtwater, maar ze vermoeden een slokdarm afsluiting bij onze baby en dan kan ik wel extra vruchtwater hebben, dus was benieuwd of mensen dan ook echt eerder bevallen.

3 maanden geleden

Reactie op laura19902

Daar heb ik ervaring mee met mijn vorige zwangerschap. Vliezen braken uitei ...
Ah fijn om te horen! Ik heb nu nog niet teveel vruchtwater, maar ze vermoeden een slokdarm afsluiting bij onze baby en dan kan ik wel extra vruchtwater hebben, dus was benieuwd of mensen dan ook echt eerder bevallen.

3 maanden geleden

Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Waarschijnlijk had dit te maken met de zwangerschapsdiabetis dat ik toen had