5 Reacties

2 maanden geleden

Wij laten onze dochter waarschijnlijk altijd ophalen, meer voor mijn eigen gemoedsrust. Bij de bevalling van een vriendin, van begin tot eind heeft het 2 uur geduurd, werd haar dreumes wakker en heeft toen tv gekeken in de woonkamer waar ze ook is bevallen in het bad. Is maar net wat je eigen gevoel zegt

2 maanden geleden

Bij onze 2e ben ik ook thuis bevallen in de nacht. De bevalling duurde in totaal 2.5 uur. Hij werd wakker toen de kraamzorg er al was, na de bevalling. Op het moment van bevallen ben ik helemaal niet meer bezig geweest dat hij in de kamer ernaast sliep. Behalve dat je onbewust minder hard geluid maakt. Zo nodig konden we hem altijd naar de buurman brengen. Dit doen we nu weer bij de komende bevalling, mocht het nodig zijn.

2 maanden geleden

Hier ben ik ook benieuwd naar. Wil ook thuis bevallen deze x en heb een baby die snachts ook nog wakker wordt.

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, met het enige verschil dat ik liefst poliklinisch in het ziekenhuis wil bevallen... Maar als het sneller gaat dan 2 uur, wat doen we dan? En wat als het begint op de dag dat ik op mijn dochtertje pas? Mijn ouders zullen in principe oppassen, maar ik kan ze moeilijk vragen om 5 weken lang volledig stand-by te staan 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Hier precies hetzelfde, met het enige verschil dat ik liefst poliklinisch i ...
Daar heb je wel een punt. Heb er nog helemaal niet over nagedacht en de stress vliegt me aan😬😂