16 Reacties

2 maanden geleden

Klinkt een beetje fries of niet? 🫢

2 maanden geleden

Wij hebben een twee jarige Tibbe rondlopen, dus ik ben fan 😜 alleen maar leuke reacties op gehad (We hebben ook nog Ebbe, Sverre, Foss overwogen)

2 maanden geleden

Heel leuk bij Jelke!

2 maanden geleden

Heel leuk!!

2 maanden geleden

Ja leuk! Deze ga ik onthouden, mocht er ooit een 2e komen die een jongen is.

2 maanden geleden

Leuk!

2 maanden geleden

Jibbe is ook leuk bij Jelke!

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Klinkt een beetje fries of niet? 🫢
Het is inderdaad een Friese naam. Wij komen zelf niet uit Friesland of die omgeving. Daarom twijfelt m'n man een beetje, Jelke is natuurlijk ook een Friese naam. Tibbe vond hij erg leuk, tot ik zei dat het bij Jelke past ivm Friese naam. Nu twijfelt hij dus over deze naam. Ik vind dat het wel kan maar toch ga je soms ook twijfelen.

2 maanden geleden

Leuke naam!

2 maanden geleden

Reactie op Jun001hum

Het is inderdaad een Friese naam. Wij komen zelf niet uit Friesland of die ...
Ik vind het ook wel kunnen hoor! Zo past het juist goed bij elkaar. Het zou juist raar klinken als je een heel Nederlandse naam zou nemen.

2 maanden geleden

Ik vind het erg leuk, een heel Nederlandse naam zou er niet erg bij Passen. 😊

2 maanden geleden

Heel leuk! Zeker passend bij Jelke!

2 maanden geleden

Reactie op Jun001hum

Het is inderdaad een Friese naam. Wij komen zelf niet uit Friesland of die ...
Los van wel of niet een Friese naam en jullie niet uit Friesland komen. Jelle en Tibbe passen goed bij elkaar. En Tibbe vind het echt een mooie naam.

2 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Los van wel of niet een Friese naam en jullie niet uit Friesland komen. Jel ...
*Jelke

2 maanden geleden

Leuk de enthousiaste berichten over de naam ☺️ wij beginnen de naam ook steeds meer te waarderen. Waar we dachten nooit tot een keuze te komen, staan we er nu weer positiever in. Wie weet wordt het Tibbe 😊

2 maanden geleden

Vind het een leuke naam voor een kleintje! Maar als je uk later een “volwassen” baan uitoefent zou dit niet helemaal mijn smaak zijn. Maar namen zijn zó persoonlijk, volg je gevoel!