16 Reacties

één maand geleden

Wij gaan voor deze🩵💙

één maand geleden

Wij gaan voor deze. Onze zoon had een kaartje in de vorm van een olifant. Bij onze kleine meid nu als thema giraffen en vonden het wel toepasselijk om het kaartje ook echt in de vorm van een giraf dan te hebben.

één maand geleden

Wij hadden voor de oudste een kaartje bij blijkaartje.nl Daar helemaal aangepast aan onze wensen, je kunt alle kleuren en afbeeldingen aanpassen namelijk. Nu voor de tweede wil ik weer daar een kaartje ontwerpen. Wat dan ergens ook een beetje lijkt op die van de oudste, maar toch niet precies hetzelfde is.

één maand geleden

Wij hebben een eigen ontwerp, en laten het drukken bij de drukkerij. Voor 75 kaarten plus enveloppen 140 euro. Belachelijk goedkoop, misschien heb je er wat aan!

één maand geleden

Reactie op Dwml

Wij gaan voor deze🩵💙
Super mooi! Waar heb je die gevonden?

één maand geleden

Reactie op RaVen_

Super mooi! Waar heb je die gevonden?
Tnx! Deze is het! Wij doen m qua indeling en lettertype wel iets anders. Voorop alleen naam in t groot en daaronder achternaam wat kleiner. En de achterkant geen foto, maar een tekst. 🩵 https://www.cottonbird.nl/p/b50-2010-dawn-nature?nosto=frontpage-nosto-1-fallback-nosto-1

één maand geleden

Reactie op Preggopreggo

Wij hebben een eigen ontwerp, en laten het drukken bij de drukkerij. Voor 7 ...
Goede tip. Welke drukkerij hebben jullie gekozen?

één maand geleden

Reactie op Dwml

Wij gaan voor deze🩵💙
Prachtig! Van welk merk is deze? Wij zoeken ook een kaartje in deze stijl 😊

één maand geleden

Reactie op Rensketje

Wij gaan voor deze. Onze zoon had een kaartje in de vorm van een olifant. B ...
Deze website is zo leuk met kwalitatief mooie kaartjes! Wij bestellen ze ook hier, welke hou ik voor mezelf🥰

één maand geleden

Reactie op Preggopreggo

Wij hebben een eigen ontwerp, en laten het drukken bij de drukkerij. Voor 7 ...
Hi! Hoe/ in welk programma hebben jullie het kaartje ontworpen? En zoals iemand anders al vraagt bij welke drukkerij? Thanks!!

één maand geleden

Reactie op Liene95

Hi! Hoe/ in welk programma hebben jullie het kaartje ontworpen? En zoals ie ...
Hoi! Mijn moeder heeft het kaartje gemaakt, de drukkerij heeft het ingescand etc. Ik vind het niet netjes om hun zo te delen met de prijzen maar ik heb gewoon iets van 10 drukkerijen gemaild, met de vraag naar een offerte, die in de buurt zitten. Er waren er meerdere die niet duur waren, zelfs nog wel goedkoper volgens mij! De meeste nodigen je uit om langs te komen om de verschillende soorten papier te zien/voelen. Ik denk als je iets mooi vind dat je dat ook gewoon kan meenemen als voorbeeld dat ze dat voor je kunnen ontwerpen, ze zijn zo handig met Adobe enz! Als je er uit bent krijg je een proefdruk, dan kan je zien of alles zoals gepland is👌 Succes 🥰

één maand geleden

Check storyofjuly.nl - zelfde stijl!

één maand geleden

Bij Zojoann.nl echt prachtige kaartjes!

één maand geleden

Wij zijn verliefd op de stijl van Lilalein geboortekaartjes https://www.lilalein.nl/

één maand geleden

Reactie op Dwml

Tnx! Deze is het! Wij doen m qua indeling en lettertype wel iets anders. ...
Dankjewel!!

één maand geleden

Reactie op Verliefdemama

Prachtig! Van welk merk is deze? Wij zoeken ook een kaartje in deze stijl � ...
Tnx! Deze is het! Wij doen m qua indeling en lettertype wel iets anders. Voorop alleen naam in t groot en daaronder achternaam wat kleiner. En de achterkant geen foto, maar een tekst. 🩵 https://www.cottonbird.nl/p/b50-2010-dawn-nature?nosto=frontpage-nosto-1-fallback-nosto-1