6 Reacties

2 maanden geleden

Om de 8 uur 2 paracetamols nemen, zodat je een spiegel opbouwt. Alleen dan zul je de hoofdpijn misschien onder controle krijgen. Heel vervelend. Heb het zelf ook een tijdje gehad. Nu (even afkloppen) laatste 3 weken geen last meer van gehad. Ik kreeg zit advies van mijn gynaecoloog/verloskundige in het ziekenhuis

2 maanden geleden

Ik heb er bijna de hele zwangerschap al last van (ben nu bijna 32 weken). Wat mij helpt is magnesium badzout. Magnesium tabletjes kunnen ook, maar in bad werkt voor mij beter. Hopelijk heb je er wat aan 😊

2 maanden geleden

Gemberthee of iets kouds in je nek leggen wil ook wel eens werken. Ik neem uiteindelijk ook paracetamol als het niet afneemt. Heb er maar zelden last van de laatste tijd gelukkig 😅

2 maanden geleden

Hele simpele inkopper maar drink je genoeg (water) ik merk echt dat het scheelt voor m’n hoofdpijn…

2 maanden geleden

Als je het niet vertrouwd weer even je bloeddruk laten meten. Liever te veel dan te weinig denk ik maar zo ☺️

2 maanden geleden

Bij hele erge hoofdpijn vind ik dit regelmatig nog wel lekker. Vooral gekoeld dan. Verder regelmatig je paracetamol pakken. Bij mij was het overigens door allergieën die in de zwangerschap ineens veel erger werden. Het waren mijn holtes die vol zaten. Met hydrocortison neusspray kwam ik er grotendeels van af. Mochten je holtes vol zitten (pijn rond ogen, neus, oren en kaken) kan een neusdouche echt een uitkomst zijn. Als ik namelijk echt verkouden ben, spoel ik heel m'n holtes weer leger en voel ik vrijwel direct verlichting. Tijdens het spoelen zelf is het wel een naar gevoel 😂