9 Reacties
11 maanden geleden
Wij gaan 21 februari een paar dagen naar landal mont royal. Ben echt heel erg benieuwd hoe het zal gaan. Ik weet ook nog niet of we het camping bedje meenemen of gewoon alleen de kinderwagen bak. Hij slaapt toch de laatste tijd alleen bij ons in bed. Onze kleine man is dan 16 weken en er zit ook een zwembad bij dus misschien kunnen we dat dan ook voor de eerste keer proberen
11 maanden geleden
Wij gaan 10 februari naar Landal het Vennenbos met onze baby van nu 12 weken en peuter van 2,5 jaar. Hij heeft dan zn eerste prikjes gehad, dus dan durven ook lekker naar het zwembad te gaan met hem. Denk dat het voor een baby niet heel veel uitmaakt waar je naar toe gaat, maar kijk vooral naar waar jullie echt van genieten😊 Als je dochter ouders word, zal zij de keuzes vanzelf wel maken 🙈
11 maanden geleden
Met zo een leeftijd maakt dat niets uit. Zwemmen adviseren ze pas na 3 maanden en eventueel na de vaccinatie ivm infecties. Persoonlijk zou ik je baby niet in bed nemen ivm tussen matrassen komen. Meeste verblijven hebben 2 losse bedden zonder toppers.
Wij hebben een deryan peuter tentje voor onze eerste zoon gekocht. Die namen we overal mee heen en daar heeft hij tot 2 jaar overal in geslapen.
11 maanden geleden
Met zo een leeftijd maakt dat niets uit. Zwemmen adviseren ze pas na 3 maan ...
Vanaf hoe oud lag hij in het tentje?
11 maanden geleden
Reactie op Nienke Hanekamp
Vanaf hoe oud lag hij in het tentje?
Direct na geboorte al. We namen hem en dat tentje overal mee heen. Zo kon hij als ik ergens was overdag ook lekker spelen erin zonder ergens waar ze niets hebben op een koude vloer te liggen. Of hij lag er gewoon in zodat ik hem niet continue vast had. Of hij sliep erin zodat we niet afhankelijk waren van dutjes thuis overdag. En we namen hem dus mee op vakantie. Maar hij heeft er ook heerlijk in de tuin in de zomer in gespeeld zonder last van muggen toen we hier een plaag hadden. Als het wel heel erg koud was lagen we een geïsoleerde speelmat eronder. Of een matras zodat hij niet de kou van de vloer direct voelde.
Opvouwen is een handigheidje maar op YouTube laten ze dat goed zien. De baby variant is iets kleiner als de peuter variant. Na onderzoek hebben we meteen de peuter variant gekocht zodat het tentje niet al te klein is na een jaar. Hier heeft hij er tot 2 jaar graag in gelegen. Daarna kreeg hij een groot bed en ligt hij overal ook in een groot bed. Opmaken kan niet. Dus hij lag er wel in een slaapzak in. Het is eigenlijk een hele handig campingbedje wat veel lichter is en waar dan meteen een muggennet omheen zit voor in de zomer. Wel altijd dicht doen zodat de muggen bij niet gebruik er niet in gaan verstoppen 😅.
11 maanden geleden
Direct na geboorte al. We namen hem en dat tentje overal mee heen. Zo kon h ...
Ah fijn te lezen dit, dank je wel! Ga erover nadenken. Vind t voor buiten straks in de zomer ook handig ja en minder groot en zwaar dan campingbed. Alleen voelt op de grond somehow nu nog beetje gekkig maar das misschien even wennen
11 maanden geleden
Reactie op Nienke Hanekamp
Ah fijn te lezen dit, dank je wel! Ga erover nadenken. Vind t voor buiten s ...
Als ze nog geen rare fratsen uithalen kunnen ze prima op bed. En anders is zoiets een goed alternatief eronder. Is een geïsoleerde speelmat liggen ze ook. Niet direct op de grond.
https://www.bol.com/nl/p/speelmat-baby-kinderen-speelkleed-xl-kruipmat-foam-dubbelzijdig-opvouwbaar-180-x-200-cm-giraffe-treintjes-1-5-cm-dik-inclusief-opbergtas/9300000112432358?referrer=socialshare_pdp_androidapp
11 maanden geleden
Wij gaan ook volgende week een nachtje weg, ze zetten een kinderbedje neer in de hotelkamer, als ze daar niet in wil slapen kan ze evt in de bak van de kinderwagen. Ik maak me vooral zorgen over alles onder spugen, hier thuis moeten we nog wel eens spoedwasjes draaien met slaapzakken, of 3x een nieuwe outfit aan. Moet ik nou alles driedubbel gaan meebrengen?