12 Reacties

vorige week

Ik heb deze nijntje lamp voor de kinderen. Heb er inmiddels 3. Vind ze super fijn. Ze hebben verschillende standen van felheid zo kun je zelf de juiste bepalen. Oplaadbaar via een kabel. En gaat zeker dikke week mee.

vorige week

Reactie op Manu26

Ik heb deze nijntje lamp voor de kinderen. Heb er inmiddels 3. Vind ze supe ...
Ah fijn! Laat je die heel de nacht aan en gaat dan nog zolang mee?

vorige week

Reactie op Manu26

Ik heb deze nijntje lamp voor de kinderen. Heb er inmiddels 3. Vind ze supe ...
Ik heb deze ook maar dan met vast stopcontact. Heel fijne lamp! Veel gebruikt met de nachtvoedingen maar staat nu al maanden uit. Je zou ervoor kunnen kiezen om meerdere speentjes in bed te leggen. Of een kort speenkoord aan de slaapzak te maken. Je hebt ook glow in the dark spenen. Wij hebben het uiteindelijk opgelost met speenkoord want hier ging ze spenen uit haar bed werpen in de nacht.

vorige week

Reactie op Noé91

Ah fijn! Laat je die heel de nacht aan en gaat dan nog zolang mee?
Ja hoor, staat dan op de hele nacht aan, ik heb hem dan op een mindere felle stand. Maar wel genoeg dat de Kids nog licht genoeg hebben. En dan gaat hij wel dikke week mee. Ook voor de nachvoedingen gebruikte ik hem. Echt super fijn ding. Mijn oudste is nu 4 jaar en nog steeds na 4 jaar gaat hij een dikke week mee. Ik ben er helemaal weg van. Zodoende ook voor de andere 2 gekocht. Alleen nu slaapt de jongste zonder licht in de nacht. Maar voor de nachtvoeding gebruik ik hem wel..

vorige week

Wat ook helpt zijn de spenen van Philips avent, wij hebben de variant die glow in the dark is!!

vorige week

Oh sorry lees net dat je die al hebt haha😂 #slapelozenachtgehadhier

vorige week

Reactie op Wenteleefje

Ik heb deze ook maar dan met vast stopcontact. Heel fijne lamp! Veel gebrui ...
Van speentjes etc heb ik alles geprobeerd. Er liggen er echt veel in bed 🤣 ze moet ze gewoon kunnen zien. Die glow in de dark dingen zijn geen oplossing

vorige week

Reactie op Manu26

Ja hoor, staat dan op de hele nacht aan, ik heb hem dan op een mindere fell ...
Klinkt goed ☺️ waar heb je die gekocht?

vorige week

Wij hebben zoutlampjes! Geven een heel fijne rustige sfeer maar wel wat licht. Je hebt ze als tafellampje, maar ook kleintjes die je in het stopcontact doet (op de muur). Soms hebben ze die bij de Lidl of de action!

2 dagen geleden

Wij hebben een varkentje die 3 settings heeft, maar wat vooral helpt zijn de lichtgevende spenen.. ze weet de speen altijd heel goed te vinden

gisteren

Wij heb een rond infrarood lampje en die hebben we in de stopcontact! Heeft ook geen belemmering want het maakt gewoon nog melatonine aan.