14 Reacties

één maand geleden

Bij babydump de teddy schommelstoel gehaald in het wit, nog niet binnen dus nog geen idee hoe die zit artikelnummer E147993

één maand geleden

Wij hebben deze. Staat hier al een jaartje met de geboorte van onze laatste. Dat was de eerste 8 maanden een hele slechte slaper dus we hebben uren in de stoel gezeten met haar. Vind het nog steeds een hele fijne stoel.

één maand geleden

https://www.kwantum.nl/fauteuil-terenzo-roze-4311433?channable=046bde69640034333131343333cb&gad_source=1&gbraid=0AAAAADlEr_FhR6DdPW877_ivArZhz-lwU&gclid=Cj0KCQjwt4a2BhD6ARIsALgH7DrCdhkPu4wJwRR0-I4TRfV602fE_yGQyXp9Wjh4Vgr1DGqG5lbGafoaAhvmEALw_wcB

één maand geleden

Westwing heeft top stoelen

één maand geleden

Ik heb er vandaag eentje bij de ikea gehaald, maar mijn tip is wel om echt zelf naar de winkel te gaan en daar uit te testen voor je iets gaat bestellen. Vond de stoel waarvoor ik ging namelijk niet goed zitten en nam een andere mee naar huis 🤭

één maand geleden

Quax schommelstoel deluxe besteld van de week. In meerdere stoffen en wij kozen voor teddy print. Wel erg duur, maar hij zit super en de rest niet. Merkte vooral dat ik (en ik ben 1.80) de hoge leuning en steun in de nek heel prettig vond. Heb er ook een voetenbankje bij. Stoel is 540,- maar online zoeken kan het ook wat goedkoper.

één maand geleden

Wij hebben deze van bol.com gekocht, tot nu toe heel tevreden maar uiteraard nog niet geprobeerd om er met een baby in te zitten https://www.bol.com/nl/p/schommelstoel-stoelen-meubels-fauteuil-roomwit-71-cm-x-92-cm-x-101-cm/9300000170715618?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één maand geleden

Wij hebben de Teddy schommelstoel van Childhome. Heerlijk!

één maand geleden

Wij hebben deze van Nimara

één maand geleden

Reactie op annabel021998

Wij hebben deze van Nimara
Welk wipstoeltje voor de baby is dat? 😍

één maand geleden

Reactie op vera ab

Welk wipstoeltje voor de baby is dat? 😍
Baby bjorn in de kleur lichtbeige 😊

één maand geleden

Reactie op annabel021998

Wij hebben deze van Nimara
Hoe zit deze?

één maand geleden

Reactie op boerderijtje

Hoe zit deze?
Ik vind hem heerlijk zitten. Ook fijn dat er goede ondersteuning is bij de armen. Nog niet met een baby kunnen testen 🤪

één maand geleden

Reactie op annabel021998

Ik vind hem heerlijk zitten. Ook fijn dat er goede ondersteuning is bij de ...
Wat goed om te horen!