13 Reacties

2 maanden geleden

Ach liever fruit dan wat ongezonds toch 😉. Noten, dadels, wortels met humus, kwark. (Maar zou meer eiwitten eten, vult meer. Kwark, ei, kipfilet.)

2 maanden geleden

- Snackwortels met hummusdip - Rijstwafels met kipfilet en avocado - Kwark met muesli en bosbessen - Crackers met hüttenkäse en komkommer Hopelijk kun je hieruit wat inspiratie opdoen 😊

2 maanden geleden

Ik was ook veel aan het snoepen. Ik probeer dat nu te vervangen met ongezoute notenmix (op werk) en rijstwafels/roggebrood met hummus of pindakaas (thuis). En soms natuurlijk wel gewoon lekker wat koekjes of chips. Een beetje balans houden haha

2 maanden geleden

Ik eet vaak fruit tussendoor, blauwe bessen bijvoorbeeld. Volkoren beschuit met muisjes is soms ook wel lekker 🤭 Verder drink ik eigenlijk gewoon veel water waardoor ik vaak niet zo'n hele erge trek heb in tussendoortjes.

2 maanden geleden

Wij hebben op werk een koelkastje en daar heb ik nu altijd een alpro sojayoghurt in staan (eet geen dierlijke producten), dat werkt goed :) Verder iets van noten/mueslirepen (wel ook even op suikers letten uiteraard). Zijn zo veel smaken in te krijgen dat er altijd wel één tussen zit die je aanstaat. Ben zelf fan van die van nakd. Ik bak af en toe zelf bananenbrood en vries dat in plakken in, dan kan ik ook weer even vooruit. Van die rijstwafels met pure chocolade erop smaken me nu ook erg goed. Niet helemaal gezond, maar beter dan koekjes 🙈 En nootjes inderdaad. Ik vind ongebrand niet lekker, dus eet meestal gebrand, maar wel ongezouten.

2 maanden geleden

Ik eet vaak ligakoekjes tussendoor de laatste tijd, ook een aanrader 😁

2 maanden geleden

Ik vind het erg lastig. Pak vaak dan maar extra boterham. Ik hou namelijk niet van noten of rijstwafels of hummus. Ik hou wel van wortel, wat yoghurt (wel met vers fruit haha), soms maïswafels.

2 maanden geleden

Ik vind het ook lastig. Zeker omdat mijn maag niet lekker reageert op bijvoorbeeld eieren. Ik kan het wel eten, maar weet dat ik dan last krijg. Ik eet naast hetgeen al is genoemd ook snoepgroente, bijvoorbeeld tomaatjes of paprikareepjes, worteltjes, komkommer. Eventueel dippen in hummus voor wat meer eiwitten.

2 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik eet vaak ligakoekjes tussendoor de laatste tijd, ook een aanrader 😁
Liga koekjes zou ik niet perse onder ‘gezonde tussendoortjes’ plaatsen, gezien alle koolhydraten/suikers die erin zitten.

2 maanden geleden

-Wortels of komkommers of mini tomaten eventueel met wat heksenkaas. -Rijstwafels met kaas of 100% pindakaas. -Kwark met beetje honing van een imker hier (ivm hooikoorst) en wat aardbeien of zelf gemaakte granola. -ongezouten noten -volkoren sesam cracker met kruidenroomkaas/kipfilet en gekookt ei. -gevuld eitje

2 maanden geleden

Reactie op Smos

Liga koekjes zou ik niet perse onder ‘gezonde tussendoortjes’ plaatsen, gez ...
Hmm, ja nu je het zegt. Maar zo'n verpakking met twee koekjes is wel vullende dan een heel pak oreo's bijvoorbeeld. Als je toch al in de richting van koekjes eten zou gaan 🤭

2 maanden geleden

Weet je wat echt lekker en gezond is, druiven uit de vriezer! Lijkt een ijsje, maar je bent super goed bezig haha.

2 maanden geleden

Komkommer en paprika! En soms even dippen in tzatziki 😋. Maar ik snack ook veel tussendoor hoor🙈