5 Reacties

17 dagen geleden

Gewoon je eigen kleding gebruiken. Dikste onzin om daar speciale kleding voor te kopen. Enigste wat handig is, is een voedings bh en voedings topje die overal onder kan aantrekken.. De rest gewoon je eigen kleding gebruiken. Je kunt zo je trui of blouse omhoog doen/ open doen..

17 dagen geleden

Ik heb twee jetpaq voedingstops. Is wol met viscose. Puur wol kan ik nu niet tegen, wol met viscose of wol met zijde wel. Voor 's nachts heb ik een carriwell voedingsbh van biologisch katoen (maar is een tricot stofje, dus lekker zacht) en een gewone bralette (ook met een overslag) van organic basis van viscose. Die is echt heel lekker zacht :) Je zou ook eens naar puur zijde kunnen kijken, dat wordt voor babies met eczeem veel gebruikt 😉

17 dagen geleden

Dank jullie wel!

17 dagen geleden

Reactie op Manu26

Gewoon je eigen kleding gebruiken. Dikste onzin om daar speciale kleding v ...
Ja dat is vind ik ook het handigste. Topje dat je makkelijk omlaag kan doen voor voeden en erover je eigen kleding een trui bijvoorbeeld die je omhoog doet met voeden. Is ook mooi discreet op andere plekken dan thuis.

17 dagen geleden

Zelf heb ik een bh van carriwell die lekker zacht is. Zag ook dat Boody maternity bhs heeft, die heb ik zelf niet, maar heb ik wel slipjes van en die zijn lekker zacht met bamboe (https://boody.eu/de/products/wireless-maternity-bra-black?srsltid=AfmBOopCPAudTBCEwsXv-yoxMu7xNcRUcMdEOlK5oYVTW42Mi2BUEuZ5)