6 Reacties
17 dagen geleden
Toevallig vanochtend een telefonisch gesprek gehad met het ziekenhuis, ik word namelijk morgen ingeleid. Een van de tips van het ziekenhuis is voldoende ondergoed omdat je na het breken van de vliezen veel vruchtwater blijft verliezen door de dag heen en meenemen van slippers/sloffen voor het lopen over de afdeling of door de kamer. Verder goed om even te controleren wat de afdeling heeft qua spullen en wat je zelf mee moet nemen, denk aan kraamverband, luiers, flesje voor voeding, koordring.
17 dagen geleden
Vooral veel geduld hebben 馃槄.. ik heb zondag een ballonnetje gekregen en zou vandaag ingeleid worden maar mocht weer naar huis omdat de ontsluiting nog niet genoeg was, morgenochtend opnieuw melden. Hopelijk is er dan voldoende om verder te gaan. Ondanks de hulp doet t lichaam toch wat het beste is denk ik.
16 dagen geleden
Reactie op Sel2
Vooral veel geduld hebben 馃槄.. ik heb zondag een ballonnetje gekregen en zo ...
Oh echt? Weet je toevallig of je baarmoedermond ook al open stond?
Ik moet in het ziekenhuis blijven na het plaatsen van de ballon. Ik had nog net geen 1cm ontsluiting, maar ze kon al wel het hoofdje van de baby voelen.
Maar het kan dus nog wel even duren.. 馃 Ik ging al uit van uiterlijk vrijdag.
Succes morgen, ik duim met je mee. 馃槝
16 dagen geleden
Reactie op babywenns
Oh echt? Weet je toevallig of je baarmoedermond ook al open stond?
Ik moe ...
Oh nou dan heb je al meer dan ik had hoor. Bij mij was het al wel week maar nog geen ontsluiting, de ballon plaatsen was daardoor ook pijnlijk. Vanmorgen was m'n baarmoedermond wel helemaal plat maar nog bijna geen ontsluiting. Hopelijk na een extra dagje nu wel馃. Bij sommige gaat het ook heel snel hoor, maar als je er maar vanuit gaat dat het even kan duren maak je jezelf iig niet gek馃檭. Jij ook heel veel succes!
16 dagen geleden
Bij mij startte de bevalling een uur na inleiding (breken van vliezen). Ik had een goede waterfles mee waar ik liggend uit kon drinken, warme sokken (ja echt nodig!!!), genoeg ondergoed (al was ik bloot van onder na breken van vliezen en vingen ze alles op met matjes). Snacks die niet droog zijn en dingen als powerade of sportdrank. Want doooorst!
16 dagen geleden
Voordeel van een inleiding vond ik dat ik zo kort mogelijk van te voren het huis op orde kon maken. Alles was schoon en de dag van de inleiding hebben we snel het bed nog lekker fris verschoond.
Boodschappen waren in huis enz.
Geboortekaartjes waren voorbereidt en die heb ik in het ziekenhuis vanuit het bed zo definitief kunnen maken. Tip: ze meten niet meer standaard. Ik had een meetlint mee en toen hebben ze op ons verzoek wel gemeten. Dan kon het op het kaartje + leuk om te weten.
Verder idd een goed gevulde 'vlucht'koffer met de noodzakelijke spullen. Een haar elastiek en slippers zijn fijn om te hebben.
Succes!! 馃槃