23 Reacties

één maand geleden

Ik ga zelf Incia gebruiken voor de kleine. Ik was babykleding en spullen wel altijd apart van onze eigen was

één maand geleden

Neutral!

één maand geleden

Ik heb gewoon met mijn eigen wasmiddel gewassen... met beetje azijn erbij ipv wasverzachter.

één maand geleden

Ik was gewoon met ons eigen wasmiddel, t is ook maar net waar je je kleine aan laat wennen

één maand geleden

Gewoon je eigen wasmiddel gebruiken, hier altijd gedaan, nooit ergens last van gehad. (Heb zelf ook altijd Robijn) Als je nu al begint om z'n immuun systeem te ontzien dan kan ie straks nergens tegen. Mocht ie alsnog overgevoelig zijn voor het wasmiddel dat jij gebruikt dan kom je daar snel genoeg achter en kun je alsnog iets anders proberen 😉

één maand geleden

Ik wil heel graag apart wasmiddel gebruiken maar heb een zelf doserende wasmachine dus ik ga de tips voor de neutrale wasmiddelen een keer proberen of ik er zelf tegen kan dus schrijf zo alle merken op🙈

één maand geleden

Ik zou echt geen normale wasmiddel gebruiken als er parfum inzit. Heeft niks met immuum systeem te maken, babyhuidjes zijn gewoon erg gevoelig en je kan beter producten met parfum vermijden. Word niet voor niks geadviseerd. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar er is een reden dat zoveel mensen last van eczeem hebben, selfs volwassenen en dat is door al dat troep in producten en niet omdat we er niet aan zijn gewend..

één maand geleden

Ik kan zelf slecht tegen wasmiddel met parfum, en gebruik de wasmiddel van Incia via hemnature. Ook speciaal voor baby's, dus de babywas was ik daar ook mee

één maand geleden

Ik gebruik persil sensitive. Werd aangeraden als baby wasmiddel en ruikt ook recht naar baby

één maand geleden

Ik heb neutral gebruikt, ik zou alleen niet weten tot wanneer ik dit zou moeten aanhouden?😊

één maand geleden

Gewoon ons eigen wasmiddel. Robijn wasmiddel en een mini beetje wasverzachter omdat ik echt de was anders naar kattenplas vind ruiken. Niet dat dat kan maar alles wat stinkt ruikt als kattenplas deze zwangerschap 👀

één maand geleden

Rompers en broekjes wel alleen wasmiddel trouwens. Maar zoals de vestjes en dingen die niet gelijk de huid raken wel dus wasverzachter miniiiiiiii beetje

één maand geleden

Reactie op Caglatt

Ik heb neutral gebruikt, ik zou alleen niet weten tot wanneer ik dit zou mo ...
Ik ben met 2/3 maanden oud voorzichtig het wasmiddel wat wij zelf gebruiken gaan toevoegen, toen dit goed ging heb ik daar mijn wasverzachter bij gedaan, en toen dat goed ging gingen alle kleertjes mee met onze eigen was en dit ging ook goed! Gewoon even aankijken of je zelf gevoelig bent, en kleine beetjes beginnen!

één maand geleden

Gevoelig voor wasmiddel ben ik wel, echt allergisch niet. Ik gebruik marcel's green soap wasmiddel. Ik heb ook een doserende wasmachine, dus gebruik nooit teveel 🤭 ik gooi er soms nog wel geurparels bij. Iig bij het wassen van spijkerbroeken en algemene kleding. Met de babykleding en onderbroeken gebruik ik liever geen geurparels.

één maand geleden

Reactie op Reese

Ik ga zelf Incia gebruiken voor de kleine. Ik was babykleding en spullen we ...
Wij hebben ook al tijden incia voor onszelf. Meest natuurlijke wasmiddel die ik heb gevonden. Je kunt zelf ook wasmiddel maken van Marseille zeep, deze raspen en het geraspte toevoegen aan het water en laten smelten tot 1 glad mengsel, daar is je neutraals te (en goedkope!) wasmiddel!

één maand geleden

Ik was het ook gewoon met Robijn, ben ook van plan het straks gewoon samen te wassen met onze eigen kleding. Mocht dan blijken dat hij er niet tegen kan, zie ik dat dan wel weer.

één maand geleden

Er werd eerst aangepraat neutral te gebruiken.. maar ik was al jaar en dag met Robijn. Heb nu Robijn Zwitsal gehaald voor de baby… de eerste wasjes zijn al gedaan.. gebruik wel veel minder , maar mocht hij er toch op reageren kan ik nog altijd overstappen op neutral oid. Ben ook van mening hoe meer je schrapt hoe minder weerstand ze opbouwen.

één maand geleden

Eigen wasmiddel maar ik was met was strips van mother earth, geen parfum of schadelijke reinigingsproducten!

één maand geleden

Ik had voor onze dochter ook neutral gekocht maar ik gebruik zelf eigenlijk altijd vanalles. Van neutrale zonder rotzooi tot wasparels en lekker geurend. En ik merk dat mijn dochter van 3 er geen last van heeft. Ik denk dat ik nu gewoon opnieuw ga kijken en als ik merk dat er iets irritatie veroorzaakt doe ik die niet meer. Heb je genoeg was om je eigen spullen eventueel apart te wassen? Of juist de baby kleding klein wasje met een neutrale zonder rotzooi als je je daar fijner bij voelt?

één maand geleden

Net zoals bij onze dochter, met onze eigen wasmiddel, robijn. Zonder wasverzachter. Mocht het toch irritaties geven, kan ik altijd nog overstappen.