26 Reacties

één maand geleden

Ik heb normale bikini’s van de HM en dan 3 maten groter, past prima

één maand geleden

Ik heb ook een normale bikini van protest, in maat L waar ik normaal S/M heb. Weet niet of het ook heel geschikt zou zijn voor een uur baantjes trekken maar voor gewoon strand en wat zwemmen in de zee prima!

één maand geleden

Ik heb gewone bikini's gedragen maar dan maatje groter dan normaal 😁. Ging prima en zag er mooi uit!

één maand geleden

Normale bikini's draag ik hier en vorige zwangerschap tot 38 weken ook gedaan! Heb ze vorige keer bij de livera in een maatje groter gekocht. Deze keer bij de h&m. Eentje 1 maat groter en de andere 2 maten groter. Wel alleen de top groter, broekjes pas ik gewoon mijn eigen maat!

één maand geleden

Ik heb normale bikini’s gekocht, van die triangel met touwtjes zodat ik het kan verstellen want cups etc past echt niks. Normaal maat M van zo’n triangel bikini nu XL 😅

één maand geleden

Ik heb een goede kwaliteit normaal badpak en dat rekte vorige keer tot vrij ver aan het einde gewoon mee...

één maand geleden

Ik heb een zwangerschapsbadpak gekocht bij Shein. Ik had eerst gewoon een bikini aan. Maar dat voelde voor mij niet meer prettig.

één maand geleden

Ik zwem wekelijks banen, heb zwangerschaps badpak van de decathlon die is super fijn (ook dubbele laag bij de borsten). Wel maatje groter besteld omdat die klein valt.

één maand geleden

Ik droeg mijn normale bikini nog met 24 weken, maar merk sinds week 26 wel dat mijn borsten en buik flink gegroeid zijn, dus ga denk een grotere aanschaffen voor de rest van de zomer 😅

één maand geleden

Ik heb zelf 80F momenteel en ben geslaagd bij decathlon :)

één maand geleden

Reactie op Nugget 000

Ik heb zelf 80F momenteel en ben geslaagd bij decathlon :)
Bikini btw

één maand geleden

Ik heb een bikini en badpak van de h&m. Zit gewoon prima.

één maand geleden

Ik heb een redelijk grote cupmaat, 80H. Ik ben goed geslaagd via Zalando. Heb een aantal badpakken besteld van verschillende merken, die van Ulla Popken zat het beste. Wel iets minder ondersteuning bij de borsten dan mn normale badpak en bikini, maar net genoeg. Ik zag ook op Decathlon een aantal leuke badpakken, voor hele mooie prijsjes! Mijn normale bikini past voor nu ook nog: die kocht ik toen ik 2 jaar geleden zo'n 10kg meer woog en sindsdien was ik voor de zwangerschap veel afgevallen waardoor het broekje te groot was geworden. Nu past het broekje dus juist weer wel goed 😅 denk dat een normale bikini met bijv broekje een maat groter dan normaal ook prima te vinden moet zijn.

één maand geleden

Maat groter badpak van h&m zit prima, shein zwangerschapsbadpak zat in begin lkkr maar begint nu ook krap te zitten 😅

één maand geleden

Ik pas nog mijn gewone badpak, was wel 8kg afgevallen in de zwangerschap en ben nog niet (volledig) terug op gewicht maat hij begint nu ook te klein te worden haha. Ik vind het vooral zo lastig dat wij hier in de omgeving niet echt winkels hebben waar je even kan passen. Ik vind het terugsturen zo irritant

één maand geleden

Ik heb een cup E nu door mijn zwangerschap en geen stevige borsten, neem normaal altijd met beugel maar dat kon ik niet vinden. Heb dit badpak gekocht en het zit echt goed plus veel complimentjes gekregen Découvrez maintenant #zalandostyle : https://www.zalando.fr/noppies-tropez-maillot-de-bain-sable-n1489c00c-o11.html

één maand geleden

Deze bikini met beugel, verstelbaar in breedte en lengte! Broekje met touwtjes waardoor het niet aftekent! Découvrez maintenant #zalandostyle : https://www.zalando.fr/calzedonia-indonesia-haut-de-bikini-grun-indonesia-palm-green-c2f81j0ga-m11.html

één maand geleden

Dank voor jullie tips allemaal! 😀

één maand geleden

Ik draag een bikini top met beugel van de Triumph. Mijn borsten zijn 3 cupmaten groter en ook in de omvang is het groter dus moest helaas wel. Broekje is gewoon een laag broekje dat ik voor de zwangerschap ook al droeg. Simpel en zwart.. badpakken geprobeerd met dit zit voor geen meter met grote borsten

één maand geleden

Mijn borsten passen echt nergens meer in van voor de zwangerschap, en ik wil toch heel graag dat ze ergens “in zitten” in plaats van half in hangen (met twee oudere kinderen is dat geen succes kan ik je vertellen😂 Ik heb nu een sportBH van de scapino en maatje groter zwembroek gewoon van de HEMA. 👌🏻