26 Reacties

茅茅n maand geleden

Zwangerschap badpak van h&m, paar weken geleden online gekomen. Heel fijn!

茅茅n maand geleden

Wij gaan op vakantie en ik pas m鈥檔 oude bikini鈥檚 echt niet meer. Ben zeker twee cupmaten gegroeid. Eerlijk gezegd keek ik er wel naar uit om nu eens met een mooie volle D cup in bikini te gaan op vakantie, dat ga ik waarschijnlijk nooit meer meemaken 馃槀 Ik had bij Hunkem枚ller een bikini gekocht in m鈥檔 nieuwe maat, maar wat werd ik daar verdrietig van! Zo jammer, ik voelde mij er zo lelijk en dik in ineens. Nu heb ik een aantal bikini鈥檚 bij Hema besteld, maatje groter in een ander model top. En ik ben weer helemaal blij! Voelde me weer mooi zwanger. Ik kan Hema dus zeker aanraden!

茅茅n maand geleden

https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsbadpak-met-gerecycled-polyamide-blauw-wit-gestreept-943256/?pointOfSaleLongId=1 Ik heb deze met een hele flinke cup en hele flinke buik (veel kilometers van 1e zwangerschap + direct opvolgende nieuwe zwangerschap) en die zit best heel prima. En een voorgevormde beugelbikini van beachwave (wehkamp) die best oke zit. :-) het is even zoeken, passen en meten en vooral schijt hebben!

茅茅n maand geleden

Reactie op Cbj89

Wij gaan op vakantie en ik pas m鈥檔 oude bikini鈥檚 echt niet meer. Ben zeker ...
Hunkemoller is heel slecht in grote maten is mijn ervaring. Livera is veel beter mijn inziens. Slecht voor je zelfvertrouwen helaas om de hunkemoller in te stappen met meer dan een D cup

茅茅n maand geleden

Reactie op desmaxpom

Hunkemoller is heel slecht in grote maten is mijn ervaring. Livera is veel ...
Ja, voel echt tegen. Ik heb normaal een veel kleinere cup, dus normaal ging dat allemaal prima. Ik was in ieder geval blij dat het aan die afgrijselijke bikini lag en niet aan mijn lijf 馃槀

茅茅n maand geleden

Ik heb een tankini gekocht. 1 in een maat groter van de kik en 1 van shein ook een maat groter. Beide zitten perfect met een maat 50 en cup J nu ongeveer