28 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op desmaxpom

Ga de hele dag niksen alsjeblieft. Dit verlof van een 1e krijg je nooooit m ...
100% mee eens! Of in ieder geval, zoveel mogelijk dingen doen waar je je goed bij voelt. Straks kom je er niet meer aan toe 😂

6 dagen geleden

Reactie op desmaxpom

Ga de hele dag niksen alsjeblieft. Dit verlof van een 1e krijg je nooooit m ...
Ja eens. Dingen die je leuk vindt en lekker uitrusten. Geen drukke programma’s. Tenzij je dat heel leuk vindt 😀 Toen ik zwanger was van m’n eerste ben ik in die laatste periode ook veel met man uiteten, theater, bios, cabaret geweest. Ook leuk, want erna is het een geregel om dat te doen!

6 dagen geleden

Dikke tip die ik nog kan geven: ga opruimen! Vond ik iig veel makkelijker met mijn nesteldrang en is ook heerlijk als je na de bevalling precies weet welke spullen je hebt en waar ze liggen. Kan ook als je niet zo mobiel bent, gewoon een lekker kussen of dekentje op de grond leggen en alles om je heen uitstallen 😜 Verder: - enveloppen geboortekaartjes schrijven. - als je kan naaien/naaimachine hebt: babyspulletjes maken - fotoalbums maken - kapper/pedicure/tandarts/etc. Heel fijn als je daar de eerste tijd na de bevalling niet heen hoeft :) - extra grote maaltijden koken en invriezen - snacks (notenrepen e.d.) maken en invriezen - misschien een bijzondere, maar wel nuttig (vond ik) perineum massage/oefenen met een epi-no

6 dagen geleden

Reactie op Queen4

Er staat niks op mijn lijstje want ik ga ook echt niks doen 😂 naja series ...
Het is niet het wassen zelf waar ik van geniet, maar vind het wel heel leuk om al die schattige babykleertjes daarna in de kast te leggen 😍

6 dagen geleden

Reactie op Queen4

Er staat niks op mijn lijstje want ik ga ook echt niks doen 😂 naja series ...
Ik kan ook heerlijk niksen. En wassen vind ik fijn door het resultaat. Ik vind een bed opmaken ook echt verschrikkelijk, maar in een vers gewassen bed slapen HEERLIJK... En ik vind was opvouwen trouwens niet heel erg om te doen!

3 dagen geleden

Haha ga er serieus van genieten als het je eerste verlof is. Ik ga vandaag voor het laatst naar m’n werk, maar ik heb nog twee kids dus verlof is best een groot woord 😅 al ga ik er ook van genieten hoor. Ik ga proberen wat meer van mn eigen huishouden te doen, beetje kasten opruimen, babyspullen uit de berging en bij vrienden en familie vandaan halen wat ik uitgeleend heb, m’n meiden extra aandacht geven, en misschien mn man ook nog wel als ik tijd heb😅 boekhouding van bedrijf van mn man vast zover mogelijk bijwerken, en verder heel erg uitzien naar de tijd na de bevalling… Ik kan niet wachten 🤩 O ja en geboortekaartjes daar moet ik ook echt mee aan de gang 🙈 ik was van plan die zelf te gaan ontwerpen en maken maar weet niet nog of dat allemaal nog gaat lukken hihi

6 uur geleden

Ik heb over 2 weken, met 33 weken, al verlof gepland omdat ik eerder een keizersnede krijg, en om eerlijk te zijn ben ik ook wel toe aan niks hoeven 🙃. Maar ik ga heel weinig doen. - De hond uitlaten zodat dat ik nog wat beweging krijg - Enveloppen schrijven voor geboortekaartjes - Mutsje en slofjes haken - Geboorte traktatie bakken en invriezen - Heel veel lezen en netflixen Verder gewoon standaard dingen, het huishouden, met vrienden afspreken etc.