7 Reacties

één maand geleden

Ik eet tonijn 1x per maand. Enoooorme craving bij mij, evenals vega pathe. Zoals ik het andere dames heb horen zeggen - het gaat om grote hoeveelheden tonijn waardoor kwik gehalte te hoog is en schadelijk kan zijn voor het kindje. Maar bij normale hoeveelheden of sporadish eten is de kans hierop echt heeeeeeel klein.

één maand geleden

Ik eet ook 1x in de zoveel tijd tonijn. En als ik het eet ook echt zoveel zin in. Zelfde met zoute haring wordt ook afgeraden maar de verloskundige zegt als jij hem vers bij de visboer haalt is het beter dan verpakt uit de supermarkt

één maand geleden

Je hoeft je eigen helemaal niet schuldig erover voelen lieve mama! Je lichaam geeft wel aan wat ie nodig heeft. Ik eet ook gewoon normale paté, gerookte zalm, chorizo, en mijn hamburgers en biefstukken zijn ook altijd medium rare. Ik heb mijn eigen goed ingelezen en geïnformeerd van verschillende kanten en de kans om ziek van te worden bijna nihil tegen de voordelen van alle mineralen en vitamines wat je eruit kan halen. En zelfs fruiten en groenten kunnen in rauwe toestand besmet zijn. Moeten ze dan ook op de verboden lijst?! 🤔🤷🏼‍♀️ De keuze moet iedereen zelf maken, maar zo heb je deze kant ook gehoord ☺️

één maand geleden

Reactie op Georgina R

Je hoeft je eigen helemaal niet schuldig erover voelen lieve mama! Je licha ...
Ik had het laatst in een restaurant niet eens door. Biefstukpuntjes besteld helemaal niet doorgebakken opgegeten. Ik vond het zo erg maar aan de andere kant dacht ohh zoo lekker. Zal het wel nodig hebben gehad🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Georgina R

Je hoeft je eigen helemaal niet schuldig erover voelen lieve mama! Je licha ...
En alles is nog kerngezond dus of we er nou een ramp van moeten maken 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op MommytobeVal

En alles is nog kerngezond dus of we er nou een ramp van moeten maken 🤷🏼‍ ...
Dat dus! ☺️😇

één maand geleden

Ik eet zeker 1/2 per maand tonijn😁 gewoon omdat ik het super lekker vind. Eerste 15 week niet maar daarna wel!