13 Reacties
4 maanden geleden
Het is alleen niet aan jou, maar aan het forum en bij deze de mods, welke topics er geplaatst mogen worden. Je mag je mening hebben dat het onzin is dat topics over vaccinaties worden gesloten, maar dan moet je maar zelf een forum/app maken…
4 maanden geleden
Reactie op naomik2005
Het is alleen niet aan jou, maar aan het forum en bij deze de mods, welke t ...
Zoals je al zei: ik mag mijn mening hebben en die plaats ik nu! Dankjewel voor je bevestiging ❤️
4 maanden geleden
Ik heb ervoor gekozen de 22 weken prik beide keren niet te nemen, omdat ik niet zie wat het doet met t kindje in mijn buik. Dat maandje wat ze buiten de buik t prikje eerder krijgen is dan maar zo, zo zie ik in ieder geval hoe mijn kindje reageerde op het medicijn wat werd ingespoten. Mijn kinderen worden verder wel gewoon gevaccineerd
4 maanden geleden
Reactie op nrose96
Ik heb ervoor gekozen de 22 weken prik beide keren niet te nemen, omdat ik ...
Mooie reactie! Puur gebaseerd op gevoel en zie hierin geen onjuiste informatie. Dankjewel 🙏🏽
4 maanden geleden
Welk standpunt nemen ze in met het sluiten van het topic dan? Behalve dat ze willen dat je dit met een medisch professional bespreekt ipv met elkaar? Ik zie niet automatisch voor of tegenstander van vaccineren wanneer ze een topic sluiten hoor.
Verder met je eens dat je in gesprek moet blijven kunnen met elkaar, zeker ook juist als meningen verschillen.. maar zij zullen wel de ervaring hebben dat dit op een forum toch niet prettig verloopt. Ik zou zeggen.. ga ik gesprek met mensen om je heen. Zowel binnen als buiten 'je bubbel'.
4 maanden geleden
Reactie op Siem_1
Welk standpunt nemen ze in met het sluiten van het topic dan? Behalve dat z ...
Al gedaan hoor! Alleen onderzoek is naar mijn mening niet gebaseerd op de meningen van pak en beet 30 mensen.
Ik zou zeggen: zolang het gesprek gemoedelijk verloopt en iedereen op een volwassen manier communiceert, is het niet nodig om het topic te sluiten.
4 maanden geleden
Reactie op maanbloem
Wat is het nut van dit topic, behalve tegen regels ingaan?
Vindt dit juist ...
Ze zullen vast een geldige reden hebben, daar twijfel ik niet aan! Neemt niet weg dat ik daar een mening over mag hebben.
Het nut hiervan is precies gebaseerd op jouw laatste opmerking: ik stel geen medische vraag, ik vraag naar meningen/gevoelens. Als ik op zoek was naar op wetenschap gebaseerde antwoorden, dan was ik inderdaad met de vraag naar mijn verloskundige en huisarts gegaan (wat ik allang heb gedaan). Alleen daar ben ik nu dus niet naar op zoek.
4 maanden geleden
Reactie op SoophL96
Ik heb 'm genomen. Bestaat al zooooooo lang. Kan het mezelf niet veroorlove ...
Mooie reactie! Puur gebaseerd op gevoel en zie hierin geen onjuiste informatie. Dankjewel 🙏🏽
ADMIN
4 maanden geleden
Hi Anoniempjuh,
Ik snap dat het niet leuk is dat je topic gesloten is, maar dit doen we niet zomaar. Topics over vaccineren lopen heel erg vaak uit de hand en er komt echt vaak medische misinformatie voorbij. We hebben daarom besloten om deze topics helemaal niet meer toe te staan, aangezien het ook echt te veel werk is om ze te moderaten. Dit gaat echt over jaren ervaring.
We zijn een gratis app en hebben maar een beperkt aantal krachten voor al het moderaten. Veel mods doen dit op vrijwillige basis en zijn dus niet elk uur aanwezig. Om het forum een fijne en veilige plek te houden voor iedereen kiezen we er voor om sommige onderwerpen niet toe te staan.
Dit lees je ook terug in onze gedragsregels:
'Vaccinatie. Topics of reacties over zowel het Rijksvaccinatieprogramma als de coronavaccinatie zijn niet meer toegestaan. Dit soort topics hebben veel onrust veroorzaakt op het forum. Het is een erg gevoelige discussie en wij zijn van mening dat je je hierover beter kan laten informeren door professionals. Daarnaast hebben wij onvoldoende kennis om alle bronnen en beweringen te checken. Vragen over bijvoorbeeld bijwerkingen zoals ‘hoe lang had jouw kindje koorts na een prik’, zijn wel toegestaan, zolang er geen wel/niet vaccinatiediscussie ontstaat.'
Al deze gedragsregels lees je overigens hier: https://24baby.app/gedragsregels-24baby-community
Uiteraard mag je het onzin vinden, maar deze gedragsregels hebben zich bewezen als handvatten om het forum een fijne plek te houden. Er zijn wel andere plekken op het internet waar je het over vaccineren kan hebben, zoals X of Facebook. Bij gebruik van het forum van 24baby vragen we je wel om je aan onze gedragsregels te houden.
Ik zal je topic dus wederom sluiten. Feedback mag altijd in het feedback topic op het algemene forum :)
Liefs,
Micky