14 Reacties

6 maanden geleden

Hi! Ik ben nu zwanger van de derde en heb 3 compleet andere zwangerschappen (gehad). Bij de eerste (jongen) niet echt ergens last van, wel vermoeid. De tweede (meisje) was ik nog vermoeider en soms last van ochtendmisselijkheid. En nu bij de derde lig ik er compleet af haha. Heel de dag misselijk en zo zo zo moe. Echt top, haha. Bij mij gaat het dus met elke zwangerschap slechter lol. Geen idee of het iets zegt over het geslacht maar het kan dus echt elke zwangerschap verschillen.

6 maanden geleden

Leuke vraag! Hier mama van een zoon en een dochter. Bij mijn zoontje heel misselijk geweest vanaf een paar dagen voor de test al tot een week of 11. Toen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook enorme hoofdpijn migraine gehad in het eerste trimester. Verder heb ik nergens last van gehad die zwangerschap. Was echt een top zwangerschap. Bij ons dochtertje enorm hormonaal( huilen om alles en kattig), onrustige huid en hoofdhuid en onwijs vermoeid. Een weeig gevoel kwam later tot een week of 12. Niet kotsmisselijk maar wel dat eten je tegen staat. Vreselijke bekkenpijn gehad ook vanaf een week of 20. Bij mij betekende dit dus zeker mbt geslacht dat dit klopte. Mijn voorgevoel was ook zo sterk voor een meisje de tweede keer. Was overtuigd doordat de klachten anders waren. Nu weer een zwangerschap zoals bij mijn dochter, met iets meer misselijkheid erbij wat ik mij zo kan heugen. Ben dus ook benieuwd of wij nu weer een dochtertje verwachten(mijn gevoel zegt van wel🥰).

6 maanden geleden

Reactie op EBGtje

Hi! Ik ben nu zwanger van de derde en heb 3 compleet andere zwangerschappen ...
Hahahaha herkenbaar hoor! Dit is ook mijn slechtste zwangerschap van de 3 🤣

6 maanden geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap, nu 12+6. Bij mijn dochter was ik vanaf 5/6 weken 24/7 misselijk tot de bevalling (gelukkig zonder overgeven), zo ontzettend moe en lusteloos. Deze zwangerschap leek ik rond 5 weken ook weer zo misselijk te worden maar dat stopte met 6 weken al, verder wel net zo moe en nu veel meer hoofdpijn. Ik denk daarom dat het nu een jongetje wordt 🙈

6 maanden geleden

Ik ben ook amper misselijk, nu 12 weken. Buiten vermoeidheid om nergens last van gehad. Bij mijn dochter was ik ook veel misselijk. Ik krijg ook veel de opmerking dat het vast een jongetje is. Ben benieuwd!

6 maanden geleden

Ja, bij mijn eerste (dochter) had ik geen klachten. Alleen de vermoeidheid die bleef ook tot aan mijn bevalling. En nu constant misselijk, heel vol gevoel, duizeligheid. Emoties zo gevlakt.

6 maanden geleden

Hier ook totaal anders, bij mn zoontje niet veel klachten behalve beetje moe en soms misselijk. Eerste trimester misschien 2x overgegeven. Nu sinds week 7 al bijna dagelijks aan het spugen, mega moe en ook wat last van onzuivere huid. Kan echt totaal niet genieten van zwanger zijn.

5 maanden geleden

Voor de mama’s die dit misschien ook hebben: ik heb inderdaad vandaag te horen gekregen dat het een jongetje wordt💙 Mijn voorgevoel, vanwege de totaal verschillende zwangerschap, klopte dus!

5 maanden geleden

Reactie op sterre1996

Voor de mama’s die dit misschien ook hebben: ik heb inderdaad vandaag te ho ...
Hey! Ik heb precies hetzelfde. Bij mijn eerste kotsmisselijk tot week 16 bijna en het werd een meisje. Dit keer heb ik letterlijk nergens last van, dus ben benieuwd of het een jongetje wordt 🥹 Ik zal je op de hoogte houden

5 maanden geleden

Nou bij mij 3 totaal verschillende. Vorige zwangerschap 9 maanden misselijk : jongen. Nu nergens last van: zwanger van meisje.. dus bij mij klopt het niet haha

5 maanden geleden

Eerste zwangerschap misselijk tot 22 weken(meisje), tweede bijna niet misselijk geweest(weer meisje), nu derde en weer veel misselijk (jongen)

5 maanden geleden

Jep mijn eerste 2 zwangerschappen lopen kotsen als een malle maar ben nu okay. Alleen onwijs moe En we vermoeden dat het geslacht hetzelfde is als mijn dochter.

5 maanden geleden

Jaa zeker! Mijn eerste had ik echt nergens last van. Nu van de 2e erg moe en ik het begin heel erg veel afkeer naar bepaald eten. Ook erg misselijk. Wie weet een jonge deze keer?🤷🏽‍♀️

5 maanden geleden

Yep. Misselijk, heel vermoeid ook. Eerste is een meisje en nu verwachten we een jongetje!