32 Reacties
19 dagen geleden
Had ik hier ook, grote broer net jarig geweest (ook 3) en getrakteerd. Deze koekjes bij de Plus gekocht, zelf ingepakt.
19 dagen geleden
Hier wordt dit getrakteerd , zelf samengesteld. Roze kleine bellenblaas (HEMA), baby’s uitgetekend en een roze ballon als speen toegevoegd (papier action, ballon xenos), zakje met rozijntjes in roze inpak papier ingepakt (rozijntjes AH, inpakpapier xenos) & wat roze confetti (xenos)
19 dagen geleden
Ik wil het ook klein en eenvoudig houden. Daarom gaan wij voor soepstengels met het uiteinde bedekt met muisjes. Die steken we allemaal in een glazen pot, die we versieren. Dit had ik op internet gezien. Ik vond het er feestelijk uitzien en toch een kleinigheidje.
19 dagen geleden
Onze zoon van 2 mag deze trakteren volgende week. Voor de leidsters hebben we hetzelfde koekje maar dan met een blauw beertje. Omdat we er maar 8 nodig hadden was zelf maken veel duurder. Ze heeft ook nog andere leuke setjes met bellenblaas of spekjes. En in tegenstelling tot andere sites is ze niet duur per setje.
https://www.giftsbytinky.nl/
19 dagen geleden
Reactie op Cv-ketel
Mensen ook nog tips voor gezonde traktaties wat geen doosje rozijntjes is?
Volkoren soepstengels? (Zoutloze) rijstwafel? Je ziet het niet zo goed denk ik, ik had rijstwafels met konijnengezichtjes voor haar verjaardag om te trakteren en dan op de oortjes wat geschreven..