Binnenkort ga ik met zwangerschapsverlof. Nou is mij ter oren gekomen dat mijn collega's op mijn laatste dag een klein afscheid hebben geregeld voor mijn verlof.
Het lijkt mij leuk om iets te geven aan mijn collega's. Denk aan een leuke snoeppot of iets dergelijks.
Iemand leuke ideeën?
Ik heb dit gemaakt toen ik met verlof ging :) heel simpel wat popcorn in een zakje. En omdat we niet weten wat het wordt konden de collega's kiezen tussen team boy en team girl
Ik had een doos geboortekoekjes besteld. Was er binnen 2 dagen. Ideaal, want 120 koekjes. Dus wat voor werk, mijn zoontje deelt het uit op de opvang én direct wat voor met het kraambezoek😂
Morgen is mijn laatste werkdag. Ik bak vanmiddag een taart en eet met mijn eigen vakgroep een stukje taart morgen. :)
Gelijk weer een goede reden om te bakken haha
Help! Ik wil popcorn doen naar de collega’s maar is engelse tekst leuker of nederlandse? Gaat om deze tekst: ik ben klaar om te poppen, pop jij met mij mee? Of im ready to pop, are you popping with me?
Ik had feestkoekjes bij de Plus gehaald en chocozoenen + lange vingers in de chocolade gedipt en met muisjes bestrooid. Was echt zo klaar en werd heel leuk ontvangen.