16 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit gemaakt toen ik met verlof ging :) heel simpel wat popcorn in een zakje. En omdat we niet weten wat het wordt konden de collega's kiezen tussen team boy en team girl

één maand geleden

Ik had dit neergezet op het werk

één maand geleden

Ik had een doos geboortekoekjes besteld. Was er binnen 2 dagen. Ideaal, want 120 koekjes. Dus wat voor werk, mijn zoontje deelt het uit op de opvang én direct wat voor met het kraambezoek😂

één maand geleden

Ik ga de dag voor m’n verjaardag met verlof en trakteer dan zelfgebakken taart met appels en walnoten uit eigen tuin 😊

één maand geleden

Ik heb dit gedaan voor mijn collega’s

één maand geleden

Ik had cupcakes gemaakt met roze muisjes en een wit schuimmuisje erop. Met een briefje erbij: Ik PIEP er tussenuit! Tot februari😬

één maand geleden

Ik heb gewoon lekker simpel op roze koeken getrakteerd :)

één maand geleden

Ik heb mijn collega’s getrakteerd op een potje met popcornmais met “ready to pop” 😂

één maand geleden

Ik heb dit gedaan. Kleine puntzakjes (xenos) met popcorn en een babyblauw lintje (action) en op het zakje een sticker met de tekst ready to pop ☺️

één maand geleden

Ik kom uit Limburg en ik werk in Brabant, dus ik neem lekkere Limburgse vlaai mee, voor bij de koffie ☺️ lekker makkelijk haha!

één maand geleden

Hier ook voor de popcorn gegaan. Met een gepersonaliseerd stickertje.

één maand geleden

Ik heb puntzakjes voor popcorn en stickers “ready to pop” En daar hang ik nog een snoepspeen aan ofzo.

één maand geleden

Morgen is mijn laatste werkdag. Ik bak vanmiddag een taart en eet met mijn eigen vakgroep een stukje taart morgen. :) Gelijk weer een goede reden om te bakken haha

één maand geleden

Help! Ik wil popcorn doen naar de collega’s maar is engelse tekst leuker of nederlandse? Gaat om deze tekst: ik ben klaar om te poppen, pop jij met mij mee? Of im ready to pop, are you popping with me?

één maand geleden

Ik had feestkoekjes bij de Plus gehaald en chocozoenen + lange vingers in de chocolade gedipt en met muisjes bestrooid. Was echt zo klaar en werd heel leuk ontvangen.

één maand geleden

Dit ga ik doen! Simpel, maar toch wel grappig. 🤗