6 Reacties

8 maanden geleden

Voor mijn andere kinderen had ik altijd boven en beneden aan de trap een traphekje. Kinderslot op de keukenkastjes. Verder heb ik op mijn tafel van die hoekjes. Zijn nu net sinds 3 weken verhuist naar ons nieuwe huis.. En daar heb ik nog niks.. Vind zonde om op mijn nieuwe keuken kinderslotjes te plaatsen 馃槄馃ぃ Moet alleen nog wel traphekje boven dat vind ik wel belangrijk. En we krijgen over 3 weken nieuwe tafel en die is rond dus dan is hoekjes niet belangrijk.

8 maanden geleden

Reactie op Manu26

Voor mijn andere kinderen had ik altijd boven en beneden aan de trap een tr ...
Niet nodig bedoelde ik..馃槄

8 maanden geleden

Wij hebben ze hangen voor de oudste van 1,5. 1 Voor zijn kamerdeur, zodat we hem evt daar kunnen neerzetten terwijl we met de baby bezig zijn. En nu bij de tussendeur van de woonkamer naar gang. Daar kunnen de katten (behalve 1 馃槀) in principe overheen springen. Daardoor kunnen we ook de deur open laten zodat ze zelf naar hun brokjes en water kunnen die in de gang staan. We hebben ook nog een heel hekwerk voor de keuken en rondom de kachel. Gelukkig zijn ze zwart en valt t niet zo op.

8 maanden geleden

Zoek eens op een traphekje met kattenluik 馃榿 hier heeft haar opa het hekje aangepast door er 1 spijl uit te zagen en netjes af te werken met een plankje. Maar zo kunnen de katten er ook gewoon doorheen. Hier ook een maine coon en een uit de kluiten gewassen britse korthaar.

8 maanden geleden

Reactie op Nickepikkk

Zoek eens op een traphekje met kattenluik 馃榿 hier heeft haar opa het hekje ...
Ons zoontje (2,5) past door dat kattenluik haha 馃槒 het leek zo handig

8 maanden geleden

Waar: voor een trap. Waarom: voorkomen dat kind van trap valt