4 Reacties

één maand geleden

Is er ook een vruchtwaterpunctie gebeurd of enkel NIPT gedaan? Ik wil je geen valse hoop geven, maar het gebeurt dat trisomie 18 enkel in de placenta voorkomt en dan heeft dat geen gevolgen voor de baby. Hoe gaat het met de groei van je meisje?

één maand geleden

Reactie op Lindebloesem

Is er ook een vruchtwaterpunctie gebeurd of enkel NIPT gedaan? Ik wil je g ...
Ze heeft wel een groei achterstand + hartafwijking. Dus ja, ergens ben ik er wel zeker van dat het is zoals t is🥺

één maand geleden

Zelf heb ik hier geen verstand van. Misschien kan je 1 vd admins vragen om de topic te verplaatsen naar algemene forum, zodat het meer bereik heeft?

één maand geleden

Er is een hele kleine kans dat het als nog goed komt bij een T18.. Als je bij de overheid sites kijkt, zie je de "slagingskans". Afgelopen najaar vertelde de gynaecologe dat in werkelijkheid de cijfers al iets achterhaald zijn omdat er meer gescreend wordt en de testen verder worden ontwikkeld waardoor ze bijna altijd gelijk hebben. Heel vervelend, ik kan mij wel wat inleven hoe je je voelt, als je kindje T18 hebt, destijds na de nipt en vlokkentest de beslissing genomen om bij 14 weken af te breken. Onthoudt wel, bij T18 is het dikke vette pech en kan je niks aan doen! Veel sterkte gewenst!