9 Reacties
6 maanden geleden
Wij zijn zelf vorige jaar 2 augustus getrouwd was toen zwanger.
We hadden alleen de mensen die ons lief waren uitgenodigd stuk of 35 man. Lekker klein clubje gingen om 2 uur trouwen in gemeentehuis met iedereen erbij, en daarna naar een locatie. Hier sneden we samen de taart aan en proosten we. Daarna hadden we buffetje. En daarna nog gewoon wat borrelen. We hadden geen dj of band. Maar gewoon eigen muziek op een stickje en mensen deden wat verzoekjes.
Niet te veel poespas maar wel gezellig.
Rond 22 uur gingen de meeste naar huis. En rond 23:30 waren we zelf ook weer thuis. Ook ivm met ons 2 andere zoontjes van 2 en 3 jaar die er natuurlijk ook bij waren.
Hartstikke leuk gehad en een hele mooie dag en avond gehad.

6 maanden geleden
Wij hebben ook een kleine bruiloft gehad met zo’n 25 gasten overdag, en rond 20u nog eens 25 gasten. Er was toen drank, hapjes en een dessert food truck. Rond 00:00 hebben we afgerond, ik was echt doodop en blij dat ik geen feest had gepland.
Achteraf denk ik dat een dansvloer wel leuk had geweest, maar we hebben veel introverte vrienden die het zelf ook fijn vinden om bij te kletsen ipv over de muziek heen te schreeuwen 😊
6 maanden geleden
Ja dit hebben mijn man en ik 7 jaar geleden op een wijngaard gedaan. Echt fantastisch! We zijn in de avond om half 8 getrouwd, waardoor we overdag alles heel rustig aan konden doen met make-up, omkleden, first look en foto’s maken. Daarna met een heel klein intiem clubje aan één tafel buiten gegeten. Daarna kwamen pas de rest van de gasten (stuk of 60 totaal), was de ceremonie en aansluitend een bourgondische borrel (ook lekker buiten) met lekkere hapjes en drankjes. We hadden zelf een box neergezet met een stickje met (achtergrond)muziek. Om 23.00 was het afgelopen en wat hebben wij genoten en het was echt een super goede en fijne sfeer en zelfs de mensen die wel van feesten houden hebben een top avond gehad. Dus absoluut geen flop maar een dikke vette aanrader. Maar uiteindelijk is het jullie bruiloft en mogen jullie het helemaal zo doen zoals bij jullie past. Dat anderen het anders zouden doen is helemaal oké.
6 maanden geleden
In Corona tijd heb ik dit meegemaakt bij een vriendin. Zij mocht destijds met 50 man een bruiloft geven. Als daggast vond ik het super fijn. Je hoeft niet op de klok te kijken en je kunt rustig eten en naborrelen. Vorig jaar ben ik getrouwd met wel een avondfeest. Toen we net het toetje achter de kiezen hadden, stonden een aantal avondgasten al in de hal te wachten.
6 maanden geleden
Onze bruiloft was heel klein. Wij hadden iets van 22 gasten. Ik was toen in derde trimester, snel moe en enorm veel bekkenklachten. Maar zwanger of niet, we houden allebei niet van grote groepen en feesten. En het was onze dag. We wilden absoluut niet een feest moeten doorstaan, want we zijn daar echt zooooo geen fan van! Dus onze dag bestond uit ceremonie, een korte photoshoot en vervolgens 3-gangen diner in een restaurant waar de gasten evt langer mochten blijven. Maar uiteindelijk ging iedereen voor 20u al naar huis. Iedereen was tevreden 🙏🏻

6 maanden geleden
Wij zijn afgelopen mei getrouwd, toen was ik 16 weken zwanger en met al een dochtertje van 6 maanden. Wij hebben gekozen voor naborrelen na het diner en geen feest zodat officieel onze bruiloft om 21:00 uur klaar was voor de gasten. Echt een aanrader!!! Want je bent toch al de hele dag bezig en voordat je zelf weg bent bij de locatie ben je weer een paar uur verder. Wij hadden ook een bruiloft nanny ingeschakeld, zodat we zelf iets meer onze handen “vrij hadden” maar wel de zorg en routine van onze dochter goed geregeld was, vonden wij echt top!
6 maanden geleden
Wij zijn in coronatijd getrouwd, toen net de regels waren aangescherpt en er 30 daggasten aanwezig mochten zijn. Ondanks de maatregelen was er een hele knusse sfeer. We vierden het in een kas, waar we hebben geborreld (met opgevoerde stukjes en liedjes), een buffet hebben laten komen en een foodtruck (met gerold ijs). Rond 23 uur ging iedereen weer naar huis. We hebben er hele positieve reacties op gehad! We hadden als plan nog een feest te geven als corona voorbij zou zijn, maar nu met een baby besteden we het geld aan ons meisje 🤭